اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134865990

رانندگان تاکسی در 48 پایانه تاکسیرانی مستقر شدند

آغاز سال تحصیلی با کمترین حادثه و بیشترین ایمنی

کد: 13950703134865990

https://goo.gl/LP145D

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: سال تحصیلی را با کمترین حادثه و بیشترین ایمنی آغاز کردیم.

آغاز سال تحصیلی با کمترین حادثه و بیشترین ایمنی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، مازیار حسینی در جلسه ستاد استقبال از مهر با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده ترافیکی گفت :امسال تلاش کردیم سال تحصیلی را با کمترین حادثه وبیشترین امنیت و کاهش نقاط کور ترافیکی آغاز کنیم .حسینی با تاکید بر اینکه تا کنون حادثه خاصی گزارش نشده است،گفت :رفتارهای ترافیکی شهروندان در حال بهبود است و از شش ماه گذشته تا الان، امروز کم حادثه ترین روز شهر تهران بوده است که امیدواریم این شرایط تا آخر امروز ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به استفاده شهروندان از ظرفیت حمل ونقل عمومی گفت :امیدواریم با استفاده دانش آموزان از سرویس مدرسه و استفاده از وسایل نقلیه مشترک ظرفیت بیشتری را به حمل ونقل عمومی اختصاص دهیم .حسینی این نکته را نیز مورد تاکید قرار داد که مدیریت ترافیک در تهران تنها نباید محدود به شهردرای تهران باشد، بلکه سایر دستگاه ها و ارگانها نیز باید در این زمینه اقداماتی را انجام دهند. 

استقرار رانندگان تاکسی در 48 پایانه تاکسیرانی

مدیر عامل تاکسیرانی نیز با اشاره به آمادگی این سازمان  برای خدمات دهی به شهروندان در روزهای بازگشایی مدارس، گفت: سازمان تاکسرانی آمادگی کامل دارد تا به دانش آموزان ،دانشجویان و دانشگاهیان خدمات کامل ارائه دهد. مظفر افزود: عوامل کنترل نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی در چهارراه ها و میادین اصلی شهر تدابیر ویژه ای تدارک دیده اند .

 وی با اشاره به پیش بینی تاکسی های لازم در 48 پایانه تاکسیرانی گفت :تاکسی های لازم به صورت استند بای در مناطق 22 گانه آماده شده اند تا به شهروندان خدمات لازم را ارائه دهند .مدیرعامل تاکسرانی با اشاره به اینکه بیش از ده هزار راننده تاکسی برای سرویس مدارس آموزش دیده اند ،گفت :امسال نیز برای ساماندهی سرویس مدارس تمهیدات ویژه ای پیش بینی شده است و بیش از ده هزار نفر برای سرویس مدارس آموزش دیده اند.

به گفته مظفر، مواردی مانند بحث عدم اعتباد ،سوء سابقه ،سلامت جسمی راننده و خودرو بررسی شده است و از این نظر مشکلی وجود ندارد. وی با اشاره به سرویس مدارس اسنثناییئ نیز گفت :سرویس مدارس اسثنایی برای 4800 دانش آموز معلول و اسنثنایی شهر تهران به شکل رایگان پیش بینی شده است .

پیش بینی اتوبوس کافی در ایستگاه های نزدیک مدارس

 مدیر عامل  شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه نیز در جلسه ستاد استقبال با اشاره به تقویت ناوگان اتوبوسرانی برای آغاز سال تحصیلی گفت :تمام تلاش ما ابن بود که با ورود 50 دستگاه اتوبوس تک کابین و 44 دستکاه اتوبوس برقی برای تقویت ناوگان اتوبوسرانی اقدام کنیم تا آمادگی کامل برای استقبال از مهر ماه وجود داشته باشد. پیمان سنندجی تاکید کرد: مسلما ورود اتوبوس ها نو باعث کاهش سر فاصله ها و جابه جایی بیشتر مسافران در این روزها خواهد بود. سنندجی  با اشاره به کاهش سر فاصله ها در ساعات پیک ترافیکی به دلیل ورود اتوبوس های کافی گفت گفت : با مدیران برخی مدارس توافق کردیم تا در ساعت ترافیکی به خصوص زمان برگشت دانش آموزان از مدرسه، اتوبوس های لازم برای دانش آموزان وجود داشته باشد .وی تاکید کرد:90 دستگاه خودرو آماده خدمات رسانی به 55 مدرسه دانش آموزان استثنایی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه