اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135206128

در رشت برگزار شد

مسابقه نقاشی با موضوع کودک،ایمنی وآتش نشانی

کد: 13950703135206128

https://goo.gl/PTziYP

، رشت , (اخبار رسمی): مسابقه نقاشی با موضوع کودک، فرهنگ، ایمنی وآتش نشانی به مناسبت گرامیداشت 7 مهر روز ایمنی و آتش نشانی برگزار شد

مسابقه نقاشی با موضوع کودک،ایمنی وآتش نشانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، عصر پنج شنبه 31 شهریور 95 به مناسبت گرامیداشت 7 مهـر روز ایمنی و آتش نشانی، مسابقه نقاشی با موضوع کودک، فرهنگ، ایمنی وآتش نشانی با همکاری همیاران پلیس در مهد کودک و پیش دبستانی گل واره نوین برگزارشد.

مرتضی شفیع زاده مسوول آموزش سازمان آتش نشانی در این باره گفت: آموزش مهارت ایمنی به کودکان به جهت ارتقاء توان و قابلیت حفظ سلامت خود در برابر هر گونه حوادث و سوانح صورت می گیرد که می بایست جهت استمرار و کاربردی بودن، توسط والدین در منزل نهادینه شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با موضوع ایمنی و آتش نشانی برای کودکان با هدف فرهنگ سازی و ترویج نقش ایمنی صورت گرفته افزود: این سازمان جهت احقاق این هدف به طور چشمگیری اقدام به آموزش مهدکودکی ها و مقاطع ابتدایی نموده و مربیان آموزش در کنار برقراری محیطی شاد و مفرح برای کودکان بواسطه بکارگیری وسایط بازی و نقاشی به آموزش نکات ایمنی و آتش نشانی به کودکان می پردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری رشت

شهرداری رشت نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر رشت را بر عهده دارد. شهردار رشت به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان ‌مردم در شورای اسلامی شهر رشت انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان