اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704135895696

گرامی داشت هفته دفاع مقدس در سازمان انتقال خون

کد: 13950704135895696

https://goo.gl/XFaC2G

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان انتقال خون با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

گرامی داشت هفته دفاع مقدس در سازمان انتقال خون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ،علی اکبر پور فتح اله ، مدیر عامل سازمان انتقال خون  به مناسبت هفته  دفاع مقدس در پیامی نوشت :"دفاع مقدس و پاسداری از تمامیت ارضی میهن و مهم‌تر از آن، حراست از آرمان های والای امت اسلامی و تجلی آن در کشور عزیزمان ایران، اگر با همه‌ی زیبایی ها و جاذبه اش معرفی شود، قطعا از عوامل غرور آفرین برای جوانان این نسل و نسل های بعد خواهد بود. "

پور فتح اله در این  پیام آورده است :بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان دلاور، شهدا و جانبازان و خانواده معظم آنها، امری نیست که در مراسمی خاص و زمانی محدود بگنجد بلکه برنامه‌ای است برای نهادینه ساختن فرهنگ ایثار، شهادت و حفظ ارزش‌های راستین یک جامعه‌ی مدنی در این مرز و بوم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | حقوقی و قانون