اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136975358

در تشریح خدمات خودپردازهای بانک سینا

ارائه هر آنچه که از بانکداری الکترونیک می خواهید

کد: 13950704136975358

https://goo.gl/xOiYU5

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده از دستگاه های خودپرداز بانک سینا، خدمات متنوعی قابل انجام است که در تسهیل عملیات بانکی مورد نظر مشتریان نقش موثری ایفا می کند.

خودپرداز بانک سینا

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با استفاده از این دستگاه ها ضمن برداشت وجه روزانه می توان نسبت به انجام انتقال وجه از طریق کارت های بانک سینا به سپرده های خود یا دیگران در این بانک اقدام کرد و همچنین انتقال وجه کارت به کارت داخلی بانک سینا و کارت های شتابی را انجام داد.

با توجه به آنکه بانک سینا از انتقال وجه سه جانبه نیز پشتیبانی می کند، بنابراین از طریق کارت های سایر بانک ها نیز می توان به کارت های بانکی عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک انتقال وجه داد.

همچنین با خودپردازهای بانک سینا می توانیم قبض پرداخت کنیم، شارژ انواع سیم کارت های اعتباری را بخریم، به موسسات خیریه کمک کنیم و جرایم راهنمایی و رانندگی را پرداخت می کنیم.

امکان تغییر رمز، دریافت موجودی (کارت بانک سینا و کارت های شبکه شتاب) و صورتحساب (کارت بانک سینا) و پرداخت اقساط تسهیلات بانک سینا با استفاده از کارت های این بانک و کارت سایر بانک های عضو شبکه شتاب از دیگر خدمات قابل ارائه توسط دستگاه های خودپرداز بانک سینا محسوب می شود.

همچنین بدون همراه داشتن کارت بانک سینا می توان نسبت به مسدود نمودن کارت، دریافت شماره شبا و استعلام قبوض از طریق این دستگاه ها اقدام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه