پاکسازی 13 هزار متر مربع از جداره های مدارس

کد: 13950705138405991

https://goo.gl/AsD1en

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 از پاکسازی و شستشوی13 هزار متر مربع از جداره مدارس و معابر اطراف در بازه اول طرح استقبال از مهر خبر داد.

پاکسازی 13 هزار متر مربع از جداره های مدارس

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مهدی احمد مهرابی با بیان اینکه در راستای طرح استقبال از مهر اقدامات متعددی در زمینه های مختلف امور شهری انجام شده است گفت : اداره زیباسازی شهرداری منطقه 13 اقدام به پاکسازی و شستشو 8 هزار متر مربع از جداره مدارس و معابر اطراف آن در قالب حذف آلودگی نوشتاری ، پوستر و برچسب و.. کرده است.

به گفته وی علاوه بر چاپ و اکران طرح های مرتبط با استقبال از مهر بر روی بیلبوردها ، عرشه پل ها ، نقاط پر تردد شهری و میادین اصلی شهر ، حدود 2 هزار پانصد متر مربع از نمای مدارس به طور کامل شستشو شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13شستشو و رنگ آمیزی 3 هزار متر طول از جداول معابر اطراف مدارس ،حذف زوائد فیزیکی در معابر اطراف مدارس ، ترمیم و مرمت تجهیزات ورزشی مدارس ،آذین بندی میادین و معابر اصلی سطح محدوده از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از مهر برشمرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه