اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706139965763

از طریق صندوق بیمه کشاورزی انجام می شود

پرداخت خسارت پرورش‌دهندگان میگوی استان بوشهر

کد: 13950706139965763

https://goo.gl/iPjeMl

، تهران , (اخبار رسمی): خسارت پرورش‌دهندگان میگوی استان بوشهر از سوی صندوق بیمه کشاورزان پرداخت شود تا تولیدکنندگان این آبزی رغبت بیشتری برای بیمه سایت‌های پرورشی داشته باشند.

پرداخت خسارت پرورش‌دهندگان میگوی استان بوشهر

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، مصطفی سالاری ساستاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای این استان در عرصه پرورش آبزیان گفت: با توجه به قابلیت‌های بالای صنعت پرورش آبزیان در بوشهر ‌این استان به‌عنوان قطب تولید میگوی پرورشی معرفی شده که با تکمیل زنجیره تولید این محصول زمینه افزایش ارزش افزوده آن فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پرورش دهندگان میگو سال قبل خسارت دیدند تاکید کرد: با توجه به اینکه پرورش‌دهندگان میگوی در استان بوشهر مزارع خود را تحت پوشش بیمه قرار داده‌اند لازم است در پرداخت خسارت به این تولیدکنندگان تسریع شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر بهره‌مندی پرورش‌دهندگان میگو از مزایای خدمات بیمه‌ای افزود: خسارت پرورش‌دهندگان میگوی استان بوشهر از سوی صندوق بیمه کشاورزان پرداخت شود تا تولید‌کنندگان این آبزی رغب بیشتری برای بیمه سایت‌های پرورشی داشته باشند.

وی نظارت برکیفیت و قیمت غذای میگوهای پرورشی یک ضرورت دانست و افزود: با توجه به نقش غذای میگو در پرورش و  افزایش تولید  سازمان و ادارات دامپزشکی، شیلات، استاندارد و اتحادیه پرورش‌دهندگان بر کیفیت و قیمت غذای میگوهای پرورشی  داشته باشند.

سالاری با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های اراضی پرورش میگوی استان بوشهر بیان کرد: هر چند در زمینه رفع مشکلات زیرساختی پرورش میگو در استان بوشهر تلاش‌هایی شده ولی لازم است مشکلات پرورش دهندگان میگو در تامین زیرساخت‌ها برطرف شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر فراهم‌کردن اشتغال نیروهای بومی در فعالیت پرورش میگوی استان بوشهر افزود: پرورش دهندگان میگو بر اساس عملکرد آنها در زمینه تولید و فراهم کردن اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر مورد ارزیابی و حمایت قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر افزایش فعالیت در مزارع و سایت‌های پرورش میگو تصریح کرد: باید شرائطی فراهم شود تا در فصل سرما پرورش دهندگان میگو در استان بوشهر بتوانند از استخرهای پرورشی در زمینه تولیدآبزیان استفاده کنند تا هم در افزایش تولید و هم  اشتغال نیروهای بومی تاثیر گذار باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان شیلات ایران

بهره برداری از سواحل جنوبی دریای خرز به صورت اجاره ای - سالانه از سال 1219 شمسی ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. این نظام حقوقی در بهره برداری به مدت 80 سال تا 1299 شمسی ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاکمان هر منطقه به میل خود رودخانه ها و دریا را به اتباع روسیه اجاره می دادند. اما از سال 1215 هجری شمسی این اختیار با فرمان محمد شاه لغو شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]