اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706141345833

مرحله دوم انتخاب نام جایگزین بازار قلک‌شکان

کد: 13950706141345833

https://goo.gl/kyJwVS

، تهران , (اخبار رسمی): از میان دو نام پیشنهادی « بازار قلکانه محک» و « جشن قلک‌های کوچک و آرزوهای بزرگ» کدام یک را جایگزین بازارقلک شکنان می کنید؟

مرحله دوم انتخاب نام جایگزین بازار قلک‌شکان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه محک ،از همه شما که با ارائه پیشنهادات ارزنده خود، محک را در انتخاب نام جایگزین بازار قلک‌شکان همراهی کرده‌اید، سپاسگزاریم. نظرات شما که از طریق تماس تلفنی و شبکه‌های اجتماعی به دست ما رسید، نشان‌دهنده توجه و مهرتان نسبت به کودکان مبتلا به سرطان محک است.

از میان نام‌های پیشنهادی شما دو نام « بازار قلکانه محک» و « جشن قلک‌های کوچک و آرزوهای بزرگ» بیش‌ترین تکرار را داشته‌اند.

از شما تقاضا می‌کنیم در نظر سنجی انتخاب نام جدید بازار از میان این دو نام شرکت کنید. لطفا نام منتخب خود را تا پایان روز چهارشنبه، 7 مهر ماه در صفحه رسمی اینستاگرام محک با نام «Mahakcharity» یا با شماره 23501285 با ما در میان بگذارید.

ساعت پاسخگویی به تلفن 8 تا 19 است.بی‌شک این همراهی ارزشمند و انتخاب نام جایگزین بازار با نظر شما که اعضای خانواده محک هستید، فراموش ‌ناشدنی است.منتظر اعلام نام منتخب شما هستیم. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان