اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707141455652

چگونه رابطه دوستانه ای با مدیرمان داشته باشیم؟

3 استراتژی برای تعامل با مدیران

کد: 13950707141455652

https://goo.gl/E7OSMj

، رشت , (اخبار رسمی): ممکن است حتی برای بهترین روابط کاری نیز مشکلاتی ایجاد شود. اما اگر از نوع رابطه تان با مدیر راضی نیستید، در این صورت کارکردن برای شما چالش برانگیز و سخت می‌شود. دلیل هرچه باشد، چه اقداماتی می‌توانید انجام دهید تا تعاملات خود را بهبود دهید؟

چطور با مدیرمان رابطه موثر و دوستانه ای داشته باشیم؟

به گزارش روابط عمومی مدیرنو، داشتن یک رابطه مثبت، سازنده و سالم با مدیر برای دستیابی به موفقیت حرفه‌ای حیاتی است. داشتن رابطه خوب با او به شما کمک می‌کند تا با اولویت‌های سازمان خود همراه شده، محدودیت‌ها را درک کرده و به منابع مورد نیاز برای انجام کارها دسترسی داشته باشید.

کار و حوزه کاری، یک مسابقه برای دستیابی به محبوبیت نیست، اما واقعیت این است نظر مدیرتان برایتان با ارزش است چون کنترل و نفوذ او پاداش‌هایی برای شما به همراه دارد. همچنین از بعد روانی نیز حائز اهمیت است، از آنجا که نظرات مدیر ما برایمان مهم است زمانی‌که او به ما توجه ندارد برایمان بسیار ناراحت‌کننده و آزاردهنده خواهد بود. برای تعامل با مدیر خود استراتژی های زیر را در نظر بگیرید :

1. اگر مشکلی وجود دارد آن را شناسایی کنید

اگر می‌دانید که مدیرتان نظر مثبتی نسبت به شما ندارد، اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا مطمئن هستید مشکل از خودتان است. ممکن است مدیرتان آدم سرد یا درونگرایی باشد که نتواند حس مثبت خود را به دیگران منتقل کند. سعی کنید متوجه شوید که آیا دلخوری نسبت به شما وجود دارد. اگر مدیر رفتار متفاوتی با شما نسبت به سایر همکاران دارد احتمالاً مشکلی در رابطه با شما وجود دارد. در اینگونه مواقع باید از خود بپرسید آیا روی موضوعی کار می‌کنم که مدیر از من خواسته است؟ آیا به روشی که آن‌ها از من خواسته‌اند کار را انجام می‌دهم؟ آیا نسبت به انتقادات و پیشنهادات آن‌ها بی‌توجهی می‌کنم؟ آیا کاری انجام داده‌ام که اعتماد آن‌ها نسبت به من سلب شده است؟

2. مسئولیت کارهای خود را بپذیرید

اگر کاری انجام داده‌اید که اعتماد مدیر از شما سلب شده است، این وظیفه شماست که مسئولیت آن را بپذیرید، اشتباه خود را قبول کنید و معذرت خواهی کنید. خبر خوب این است که حتی روابط حرفه‌ای تیره‌وتار نیز می‌توانند بهبود یابند. مهم این است که این اطمینان را به مدیر خود بدهید که می‌خواهید بر روی این مشکل کار کنید و از او بخواهید تا به شما کمک کند تا همه چیز به بهترین شکل انجام شود. اما مدت زمانی طول می‌کشد تا بتوانید نظر او را تغییر دهید. اکثر مدیران قدردان کارمندانی هستند که به سختی کار می‌کنند، مفید هستند، از دیگران طلب کمک می‌کنند و کار خود را به درستی انجام می‌دهند. بدترین کارمند فردی ست با استعداد که به بهترین نحو کار خود را انجام نمی‌دهد.

3. اهداف خود را مشخص کنید

پس از شناسایی مشکل، باید برای حل آن تلاش کنید. اگر مطمئن نیستید که مدیرتان چه انتظاری از شما دارد زمان آن است که این انتظارات را مشخص کنید. ما می‌خواهیم تا مدیرانمان فعال باشند اما این مسئولیت ما است که راهی برای ایجاد مکالمه دوطرفه پیدا کنیم تا بتوانیم اولویت‌های خود را با آن‌ها همتراز کنیم. در طول همکاری مشکلاتی به وجود می‌آید خصوصاً زمانیکه شما فکر می‌کنید انتظارات غیرمنطقی هستند. گاهی اوقات این حس وجود دارد که مدیران در مسیر درستی گام برنمی‌دارند در نتیجه ما آن‌ها را دوست نخواهیم داشت. به جای فکر کردن بر روی این موضوعات بهتر است از دیدگاه آن‌ها به همه چیز نگاه کنید تا دنیای آنها را بهتر درک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی