اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145375638

روحانی در جلسه شورای اداری استان قزوین :

اگرتولیدات داخل قابل رقابت باشندریشه قاچاق می‌خشکد

کد: 13950710145375638

https://goo.gl/t31SSq

، تهران , (اخبار رسمی): حسن روحانی در جلسه شورای اداری استان قزوین، با اشاره به تلاش دولت برای مبارزه بی امان با قاچاق کالا، گفت: اگر تولیدات داخل قابل رقابت باشند، ریشه های قاچاق نیز خشکیده شده و جلوی قاچاق سد می‌شود.

اگرتولیدات داخل قابل رقابت باشندریشه قاچاق می‌خشکد

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،رییس جمهوری با اشاره به اینکه این اعتدال باید در سیاست داخلی و خارجی ما نمود داشته باشد، گفت: همانطور که نباید در ارتباط با دیگران احساس کنیم که همه آنها دوستدار ما هستند در عین حال نباید این دید را نیز نسبت به جهان داشته باشیم که همه دشمن و خائن هستند .
دکتر روحانی همچنین هدف اصلی همه مسوولان را پیشرفت و اعتلای ایران و اسلام برشمرد و گفت: ایستادگی در برابر یکدیگر تحت عنوان حزب و گروه ، خدمت به مردم نیست . اگر به این مردم و کشور خدمت کردیم ، برنده هستیم و گرنه زیان است.
وی بر ضرورت جذب سرمایه و فناوری های نوین تاکید کرد و اظهارداشت: تولیدات ایرانی باید بتوانند با محصولات مشابه خارجی رقابت کند. چرا بخشی از کارخانه های ما از فعالیت بازمانده اند؟ مگر تجهیزات کهنه غیرقابل رقابت کارخانه، صرفا با تزریق پول به چرخه تولید باز می‌گردند و ثمر هم خواهند داد؟ ما باید با جذب فناوری‌های نوین، قدرت رقابت تولیدات خود را برای حضور در بازارهای منطقه‌ای و جهانی ارتقاء بخشیم.
رییس جمهوری به تلاش دولت برای مبارزه بی امان با قاچاق کالا به کشور اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت تداوم این مبارزه گفت: اگر تولیدات داخل قابل رقابت باشند، ریشه های قاچاق نیز خشکانده شده و جلوی قاچاق سد می شود.
روحانی افزود: برای جذب فناوری های نوین باید در چارچوب منافع ملی و با در نظر گرفتن اصول و دغدغه هایمان، ارتباط خود را با کشورهای جهان تقویت کنیم.
وی با بیان اینکه امسال که سال اقتصاد مقاومتی است حرکت ما رو به رشداست، افزود: تردیدی نیست که مسیر اقتصادی کشور درست انتخاب شده است و این موضوع را شاخص های رو به رشد اقتصادی تایید می کند.
رییس جمهوری افزود: دولت پیوسته تلاش کرده تا موانع تولید را برداشته و مقررات زاید را با هدف ایجاد فضای بهتر کسب و کار حذف کند.
دکتر روحانی همچنین با قدردانی از همه مسوولان اجرایی و علمای استان و نیروهای مسلح استان و هماهنگی آنان گفت: این هماهنگی و همفکری، در استان قزوین سرمایه بزرگی برای تسریع در پیشبرد طرح های توسعه ای استان است .
رییس جمهوری تصریح کرد: همه باید دست در دست هم برای رساندن کشور به جایگاهی که در شان این ملت بزرگ است ، تلاش کنیم.
در ابتدای این جلسه، استاندار قزوین، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، یکی از نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رییس جمهوری گزارش های جداگانه ای ارائه کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]