پسماند از خانه ها تفکیک شده خارج خواهد شد

کد: 13950714150785991

https://goo.gl/8UI9jb

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف اجرای بهتر طرح تفکیک پسماند از مبداء ، مخازن تفکیک زباله تا چند ماه دیگر از معابر شهری جمع آوری و به منازل تحویل و پسماند از خانه ها تفکیک شده خارج می شود.

پسماند از خانه ها تفکیک شده خارج خواهد شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با حضور در منطقه یک در جریان روند فعالیت های این منطقه قرار گرفت و با اعلام خبر فوق اظهار داشت: تا چند ماه آتی تفکیک پسماند از مبداء با جدیت بیشتری آغاز می شود به طوری که مخازن تفکیک زباله از خیابان ها جمع آوری و شهروندان موظف به تفکیک پسماند از منازل خود هستند. 
 وی گفت: اولویت این طرح و واگذاری مخازن از شهرک ها آغاز می شود و سپس در مدارس، اماکن نظامی، تجاری ،ساختمان های بلند مرتبه و... به اجرا می رسد.
 یزدانی مستند سازی سرانه های خدمات شهری در محلات را از دیگر برنامه ها خواند و گفت : به زودی چند گروه سرانه های مربوط به خدمات شهری مانند وضعیت بوستان ها ، اسکان های کارگری، سرویس های بهداشتی و... را مستند         می کنند و اگر تیم اجرایی خدمات شهری کار خود را به خوبی انجام دهد، دیگر شهردار منطقه در گیر این برنامه ها ی ابتدایی نخواهد شد و به نقش حمایتی خود می پردازد.
 وی با اعلام آمادگی در افزایش سرانه های خدمات رسانی چون میادین میوه و تره بار و آتش نشانی گفت: ما آمادگی داریم با معرفی زمینی مناسب از سوی مناطق نقشه و طراحی های لازم را انجام دهیم و میادین میوه و تره بار و یا ایستگاه های آتش نشانی را در محلات شهر توسعه دهیم.
 مهندس فخرالدین سلیمانی شهردار منطقه یک نیز در این جلسه تهیه شیوه نامه ای از نقاط مورد نیاز به بازسازی و ترمیم در محلات و یکپارچگی کار پیمانکار هر ناحیه، تهیه تجهیزات مدرن برای برف روبی ، تغییر سیستم بازیافت از صورت کلان به صورت خرد، تهیه چیپرهای بزرگ برای خرد کردن سرشاخه ها در مناطق شمال تهران و... را در دستور کار منطقه دانست و اجرای آن را مستلزم همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران عنوان کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه