اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950722156406389

از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان مطرح شد

انتصاب خبرگان در کنفرانس بین‌المللی هنر ومعماری

کد: 13950722156406389

https://goo.gl/Hg2XJx

، تهران , (اخبار رسمی): اساتید و خبرگان سازمان نظام مهندسی در کمیته علمی و شورای سیاستگذاری کنفرانس بین المللی هنر، معماری و کاربردها به منظور مشارکت و همکاری در پست های اجرایی منصوب شوند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان و کنفرانس بین المللی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل ازسازمان نظام مهندسی ساختمان، مهدی حق بین، دبیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان با تاکید بر چگونگی برگزاری سلسله کنفرانس های هنر،معماری و کاربردها، اعلام کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان حمایت  خود را از برگزاری این کنفرانس ها اعلام کرده و به جهت ارتقا سطح کیفیت و کمیت چنین همایش هایی، انتصاب اساتید خبره سازمان نظام مهندسی ساختمان در خواست می شود.

او افزود:بر همین اساس از سلسله کنفرانس های هنر،معماری و کاربردها حمایت می کنیم.

بر اساس این گزارش نیز نامه‌ای به  نمایندگان سازمان نظام مهندسی ساختمان کلیه استان ها به جهت اطلاع رسانی و جذب حضور اعضای آن سازمان ها را در این کنفرانس ارسال شد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهد پژوهش ره پویان حقیقت

موسسه مهدپژوهش در سطح بین الملل و در راستای ارتقای سطح علمی، آموزشی و پژوهشی در گروه های آموزشی مختلف فعالیت خود را به صورت جدی پیگیری می کند.در این راستا با ایجاد هیات مشاورانی متشکل از مسئولین و اساتید کشورهای مختلف جهان ازجمله ایران، هند، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، استرالیا و غیره سعی در دستیابی به این هدف برداشته است.همچنین این موسسه با دانشگاه معتبری کشورهای مختلف تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش