اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970218294706389

توسط موسسه مهدپژوهش، دانشگاه ایوان کی، انجمن علمی مدیریت دانش ایران رخ داد 

ارتقای دانش و ارتباط بین‌المللی در کنفرانس ملی مدیریت و سیستم‌های فازی

کد: 13970218294706389

https://goo.gl/3M3HhV

، تهران , (اخبار رسمی): اولین کنفرانس ملی مدیریت و سیستم‌های فازی در شهر تهران با حضور نمایندگان و کارشناسانی از ایران و هند به مدت 2 روز برگزار شد.

ارتقای دانش و ارتباط بین المللی درهمایش کنفرانس ملی مدیریت و سیستم های فازی
اولین کنفرانس ملی مدیریت و سیستم های فازی با حضور چهره های سرشناس بین المللی

تعامل،همکاری،بحث و گفتگو بین اساتید،دانشجویان،صاحب نظران،مدیران و فعالان در رشته های ریاضیات، مدیریت، اقتصاد، صنایع و میان رشته ای

اولین کنفرانس ملی مدیریت و سیستم‌های فازی با حضور چهره‌های سرشناس بین‌المللی توسط موسسه مهدپژوهش ره پویان حقیقت، دانشگاه ایوان کی، انجمن علمی مدیریت دانش ایران و انجمن علمی تعالی کسب و کار ایران مورخ 3 و 4 آبان ماه 1396 به مدت 2 روز در تهران و بابلسر برگزار شد.

براساس این گزارش، اولین کنفرانس ملی مدیریت و سیستم‌های فازی  که دو در شهر تهران و بابلسر برگزار شد، با حضور مجموعه‌های فعال حوزه ریاضیدانان، اقتصاددانان، مدیران و متخصصین مرتبط با مدیریت و ریاضیات از ایران و هند کشور جهان برگزار شد.

مصطفی علی بیگی رئیس کنفرانس با تشریح اهداف برگزاری این رویداد علمی، گفت: علاوه بر ارتقا سطح دانش آگاهی شرکت‌کنندگان و تبادل نظر در فناوری‌های نوین این حوزه، یکی از مهترین دستاوردهای این کنفرانس، ایجاد بستر مناسب برای همکاری‌های بین‌المللی میان دانشگاه‌ها و مراکز علمی، از کشورهای مختلف بود.

وی ادامه داد: در این فرصت بین‌المللی، پژوهشگران با توجه به توانایی‌های مجموعه‌ها به فرصت‌سازی در این عرصه اقدام کردند.

او تاکید کرد: در همین راستا، موسسه مهدپژوهش ره پویان حقیقت، دانشگاه ایوان کی، انجمن علمی مدیریت دانش ایران و انجمن علمی تعالی کسب و کار ایران تلاش کرد تا بالاترین بهره‌وری را در این کنفرانس داشته و در راستای ارتقای سطح توانمندی حضور پرافتخار دکتر سامی دوراى پراوین کومار در ایران، رئیس دانشکده مطالعات مدیریت و MBA دانشگاه رتبه A باهارات هند و دکتر گوکول چاندر از دانشگاه رتبه A هند برای اولین بار در ایران داشته باشد.

این مقام مسئول در مورد دستاوردهای این همایش هم اظهار داشت: این کنفرانس با هدف تعامل، همکاری، بحث و گفتگو بین اساتید، دانشجویان، صاحب نظران، مدیران و فعالان در رشته‌های ریاضیات، مدیریت، اقتصاد، صنایع و میان رشته‌ای برگزار شد. همچنین تمامی مقالات در پایگاه استنادی علمی جهان اسلام ISC و سیویلیکا نمایه می‌شود. بنا به نظر بسیاری از بزرگان اهل علم و فن، این کنفرانس می‌تواند چراغ راهی پرفروغ در مسیر رو به رشد علم نوربخش و گرمابخش باشد. از سخنرانان این رویداد علمی می‌توان به نیما فرجیان (معاونت پژوهشی دانشگاه ایوان کی)،  محمدعلی فریبرزی (استاد برجسته دانشگاه)، طیبه حجاری (دبیر علمی کنفرانس)، پراوین کومار (رییس دانشکده مدیریت دانشگاه باهارات هند)،  گوکول چاندر، مهدی نوروزی (مدیر پرتال دانشگاهی کشور) و بسیاری دیگر از بزرگان و صاحب نظران عرصه علم اشاره کرد.

مصطفی علی بیگی با اشاره به اهمیت شرکت در همایش‌های ملی ادامه داد: از آنجایی که روزمرگی‌های رایج  درکسب و کار یک آسیب است، باید سعی کرد تا در هر لحظه به دنبال ارتقای علمی و افزایش ارتباطات در حوزه کاری خودمان باشیم. از همین رو این همایش دربردارنده این دو هدف نیز بود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از دوره‌های بعدی این کنفرانس می‌توانند از وبسایت این مجموعه به نشانی http://icmfs.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهد پژوهش ره پویان حقیقت

موسسه مهدپژوهش در سطح بین الملل و در راستای ارتقای سطح علمی، آموزشی و پژوهشی در گروه های آموزشی مختلف فعالیت خود را به صورت جدی پیگیری می کند.در این راستا با ایجاد هیات مشاورانی متشکل از مسئولین و اساتید کشورهای مختلف جهان ازجمله ایران، هند، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، استرالیا و غیره سعی در دستیابی به این هدف برداشته است.همچنین این موسسه با دانشگاه معتبری کشورهای مختلف تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]