اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970218294796389

با حضور اساتید و کارشناسان حوزه‌ی هنر، معماری و کاربردها:

دومین کنفرانس بین المللی هنر،معماری و کاربردها، 24 و 25 آذرماه 96 برگزار شد

کد: 13970218294796389

https://goo.gl/cypU52

، تهران , (اخبار رسمی): دومین «کنفرانس بین المللی هنر، معماری و کاربردها» با هدف «بازشناسی هنر، معماری، فناوری و شهرسازی کشورهای مشارکت کننده»، 24 و 25 آذرماه 96 در آکادمی هنر روسیه و روز دوم در GITR در مسکو برگزار شد.

دومین «کنفرانس بین المللی هنر،معماری وکاربردها» 24 و 25 آذرماه 96 برگزار شد
کنفرانس بین المللی هنر، معماری و کاربردها

به گزارش دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی هنر، معماری و کاربردها، این همایش که توسط موسسه مهد پژوهش ره پویان حقیقت، دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران، آکادمی هنر روسیه و موسسه INION RAS برگزار شد، میزبان اندیشمندان، کارشناسان و اساتید حوزه‌ی هنر، معماری و کاربردها با هدف بازشناسی هنر، معماری، فناوری و شهرسازی کشورهای مشارکت کننده بود.

مصطفی علی بیگی، رئیس کنفرانس این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «دومین دوره کنفرانس بین المللی هنر، معماری و کاربردها پس دریافت تاییدیه‌های لازم از روسیه و مشارکت در برگزاری و حمایت گسترده دانشگاه‌ها و مراکز روسیه از جمله آکادمی هنر روسیه که یکی از با ارزش‌ترین نهادهای فرهنگی و هنری روسیه است در تاریخ 24 و 25 آذرماه 1396 در مسکو آکادمی هنر روسیه (با قدمت 260 سال) و روز دوم در GITR برگزار شد. روز اول کنفرانس در محل آکادمی هنر روسیه با حضور مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، آقای زوراب سریتلی رئیس انستیتوی هنر آکادمی علوم روسیه (از مشاهیر برجسته روسیه) و اندیشمندان و اساتید دانشگاه‌های ایران، روسیه و اروپا در زمینه های هنر، معماری و کاربردها برگزار شد.»

علی بیگی در این زمینه افزود: «در این کنفرانس، سفیر جمهوری اسلامی ایران دکتر مهدی سنایی پس از استقبال از سوی رئیس انستیتوی هنر آکادمی روسیه طی سخنانی با اشاره به سابقه تمدن و فرهنگ دیرینه ایران برگزاری کنفرانس را که طی آن تبادل تجارب و دانش بین فرهیختگان دو کشور صورت می‌شود را ارزشمند ارزیابی کرد. از مهم‌ترین بخش‌های این گردهمایی بزرگ می‌توان به حمایت و حضور سفیر ایران در روسیه اشاره کرد و همچنین حضور Dr. Zurab Tsereteli رئیس آکادمی هنر و یکی از اساتید برجسته و مشهور روسیه و سید عبدالحسین مُختاباد امریی آهنگ‌ساز و خواننده موسیقی سنتی ایرانی، عضو و رئیس کمیته هنر چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و رئیس اسبق دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز با موضوع "Persian Contemporary Art Music" به سخنرانی و اجرا پرداختند.
در این کنفرانس از کشور ایران 15 نفر از مسئولین، اساتید و دانشجویان خبره حضور داشتند و اساتید و نخبگان هنر و معماری دانشگاه‌های روسیه و اروپا حضور بهم رسانند»

سلسله کنفرانس‌های بین المللی هنر، معماری و کاربردها، تلاش دارد تا ایجاد بستری مناسب به بررسی آخرین یافته‌ها، راهکاری‌های و فناوری‌های نوین در این حوزه بپردازد.

سخنرانان اصلی همایش:

Mehdi Sanai, Ambassador Extraordinary and Plenipotentiary of the Islamic Republic of Iran in Russia.

Tsereteli Zurab Konstantinovich, President of the Russian Academy of arts, Goodwill Ambassador of UNESCO.

Abdolhossein Mokhtabad, PhD in Music Goldsmiths University of London, popular singers and composers. Persian Contemporary Art Music.

Mostafa Alibeigi, DrPh, Chairman of MPRH Institute. Relationship between Arts and Mathematics.

Lavrenova Olga, doctor of philosophical sciences,  leading researcher of Institute of Scientific Information on Social Sciences (INION). The geography of art: inside–out. The interdisciplinary approach.

Kuzmin Alexander, the President of the Russian Academy of architecture and construction Sciences. The quality of the spatial environment: from General to particular.

برنامه‌های جانبی:

  • دعوت سفیر ایران از گروه ایرانی و صرف نهار
  • بازدید از سفارت ایران در روسیه همراه با سفیر محترم
  • بازدید علمی و تخصصی از مراکز مسکو و  سن پیترزبورگ
  • بازدید از گالری آکادمی هنر روسیه (مجموعه آثار زوراب سرتیلی)
  • بازدید بخش ها و امکانات هنری GITR

دومین کنفرانس بین المللی هنر، معماری و کاربردها، در روز 24 و 25 آذرماه 96 در مسکو، آکادمی هنر روسیه (با قدمت 260 سال) و روز دوم در GITR در مسکو برگزار شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های بعد این کنفرانس می‌توانند به سایت http://iconfaaa.com مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهد پژوهش ره پویان حقیقت

موسسه مهدپژوهش در سطح بین الملل و در راستای ارتقای سطح علمی، آموزشی و پژوهشی در گروه های آموزشی مختلف فعالیت خود را به صورت جدی پیگیری می کند.در این راستا با ایجاد هیات مشاورانی متشکل از مسئولین و اساتید کشورهای مختلف جهان ازجمله ایران، هند، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، استرالیا و غیره سعی در دستیابی به این هدف برداشته است.همچنین این موسسه با دانشگاه معتبری کشورهای مختلف تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]