اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725160146389

برای برگزاری کنفرانس بین المللی هنر، معماری و کاربردها اعلام شد

حمایت دانشگاه علم و صنعت از رویداد هنر و معماری

کد: 13950725160146389

https://goo.gl/fGKxFA

، تهران , (اخبار رسمی): رییس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت حمایت خود را از برگزاری کنفرانس بین‌المللی هنر، معماری و کاربردها اعام کرد.

حمایت دانشگاه علم و صنعت از رویداد هنر و معماری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از دبیرخانه کنفرانس بین المللی هنر، معماری و کاربردها، پروفسور مصطفی بهزادفر، رییس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت که به عنوان دبیر علمی شهرسازی کنفرانس بین‌المللی هنر، معماری و کاربردها،  انتخبا شده است حمایت علمی و معنوی آن دانشکده و انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران را از این کنفرانس اعلام کرد.

 وی با تاکید بر حمایت های این دانشکده از چند اساتید مطرح در زمینه هنر و معماری همچون دکتر ایرج اعتصام، دکتر محسن فیضی، دکتر ناصر کلینی و تعدادی دیگر از خبرگان را به جهت همکاری در کمیته علمی و کمیته داوران معرفی کرد.

این استاد مطرح هنر و معماری اظهار امیدواری  دارد که این کنفرانس منشاء خیر و برکت برای فعالان این عرصه باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهد پژوهش ره پویان حقیقت

موسسه مهدپژوهش در سطح بین الملل و در راستای ارتقای سطح علمی، آموزشی و پژوهشی در گروه های آموزشی مختلف فعالیت خود را به صورت جدی پیگیری می کند.در این راستا با ایجاد هیات مشاورانی متشکل از مسئولین و اساتید کشورهای مختلف جهان ازجمله ایران، هند، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، استرالیا و غیره سعی در دستیابی به این هدف برداشته است.همچنین این موسسه با دانشگاه معتبری کشورهای مختلف تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش