اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160956385

شهرداری بندرعباس لیگ‌برتری شد

کد: 13950726160956385

https://goo.gl/ohCK8J

، بندر عباس , (اخبار رسمی): تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس با پیروزی برابر دانش فسا با قهرمانی در لیگ دسته اول کشور راهی لیگ برتر شد.

شهرداری بندرعباس لیگ‌برتری شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، محمدمهدی جهانبخش مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: برای سال آینده با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مناسب راهی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور می‌شویم.

وی افزود: خوشبختانه حاصل یک سال تلاش و کوشش بازیکنان و اعضای کادر فنی به بار نشست و توانستیم با اقتدار راهی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شویم.

این مقام مسئول بابیان اینکه این موفقیت بدون حمایت‌های شهردار بندرعباس و تلاش اعضای تیم محقق نمی‌شد، تصریح کرد: خوشبختانه اعضای کادر فنی و در رأس آن حمیدرضایی پور توانست جواب اعتماد باشگاه را بدهد و امروز بااقتدار توانستیم راهی لیگ برتر شویم.

جهانبخش با اشاره به اینکه این پایان کار نیست و به‌طور حتم باید تلاش خود را برای حضوری موفق در لیگ برتر کشور به کار ببندیم، اضافه کرد: در لیگ برتر سال آینده با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مناسب راهی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور می‌شویم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان گفت: به‌طور حتم پاداش‌هایی را برای اعضای کادر فنی و بازیکنان در نظر گرفته‌ایم که با حمایت‌های شهردار و اعضای شورای شهر پرداخت خواهد شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری بندرعباس

تا قبل ازقرن چهارم هجری در حوالی بندرعباس فعلی بندر و روستای کوچکی بنام سورو وجود داشت. در سال 1514 پرتغالی ها این دهکده کوچک را برای پیاده شدن و بارگیری اجناس از خشکی انتخاب کردند. به‌دلیل خرچنگ زیادی که در سواحل این بندر وجود داشت نام آن را بندر کامارااو یا گامارایو یعنی بندر خرچنگ گذاشتند. نام متداول بعدی یعنی گامبرون به احتمال زیاد از لغت پرتغالی گامارائو اقتباس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش