اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951103224686385

در بندر عباس

آیین تجلیل از مقام آتش نشان برگزار می شود

کد: 13951103224686385

https://goo.gl/x6A2wT

، بندر عباس , (اخبار رسمی): مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس از برگزاری یادمان و آیین تجلیل از مقام پرفروغ آتش نشان خبر داد.

آیین تجلیل از مقام آتش نشان برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، مجتبی سلیمی در این ارتباط اظهار کرد: آتش نشانان، بزرگ مردان عرصه ایثار و از خودگذشتگی هستند.

وی با اشاره به اینکه همواره ثابت شده که این قشر از جامعه از روی عشق و علاقه و انسانیت به فعالیت می پردازند، افزود: شهادت آتش نشان برکت جوذری با از خودگذشتگی و شهامت، نمونه بارزی از این صفت کم نظیر است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس اضافه کرد: روز گذشته نیز در حادثه ای قابل تأمل، تعدادی از آتش نشانان شجاع شهرداری تهران در حادثه ساختمان پلاسکو به سرنوشت مشابهی دچار شدند.

سلیمی با تأکید بر اینکه آتش نشانان، ناجیان جان و مال مردم در حوادث مختلف هستند، گفت: تجلیل از مقام آنها یک ضرورت است و در این راستا شهرداری بندرعباس مراسم یادمان و آیین تجلیل از این حرفه را برگزار می کند.


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری بندرعباس

تا قبل ازقرن چهارم هجری در حوالی بندرعباس فعلی بندر و روستای کوچکی بنام سورو وجود داشت. در سال 1514 پرتغالی ها این دهکده کوچک را برای پیاده شدن و بارگیری اجناس از خشکی انتخاب کردند. به‌دلیل خرچنگ زیادی که در سواحل این بندر وجود داشت نام آن را بندر کامارااو یا گامارایو یعنی بندر خرچنگ گذاشتند. نام متداول بعدی یعنی گامبرون به احتمال زیاد از لغت پرتغالی گامارائو اقتباس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه