اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187636385

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس خبر داد

خسارت 3 میلیارد ریالی طوفان در روز نخست

کد: 13950902187636385

https://goo.gl/vdYTzd

، بندر عباس , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: وقوع طوفان در روز نخست بیش از 300 میلیارد ریال خسارت به دنبال داشته است.

خسارت 3 میلیارد ریالی طوفان در روز نخست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، محسن یکتاپور با اشاره به وقوع طوفان شدید در بخش‌های مختلف استان هرمزگان و خصوصاً شهر بندرعباس، اظهار کرد: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، از بامداد نخستین روز آذرماه بخش‌های مختلف شهر بندرعباس را تحت تأثیر قرار داده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بدنبال وقوع این طوفان، متأسفانه تعداد 34 اصله درخت تنومند سقوط کرده و بیش از 130 مورد شکستگی شاخه‌های درختان در معابر و بوستان‌ها رخ داده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: همچنین خسارت زیادی به گل‌های فصلی تازه کاشته شده در سطح معابر، بوستان‌ها و پارک‌ها وارد شده است.

یکتاپور با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس با تدابیر اندیشیده، آمادگی لازم را برای شرایط اضطراری دارد، گفت:  با احتساب هزینه نیرو و ماشین آلات جهت جمع آوری شاخ و برگ‌ها که بیش از 20 دستگاه خاور و 100 نفر نیروی انسانی بوده، طوفان در روز نخست بیش از 3 میلیارد ریال خسارت به جا گذاشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری بندرعباس

تا قبل ازقرن چهارم هجری در حوالی بندرعباس فعلی بندر و روستای کوچکی بنام سورو وجود داشت. در سال 1514 پرتغالی ها این دهکده کوچک را برای پیاده شدن و بارگیری اجناس از خشکی انتخاب کردند. به‌دلیل خرچنگ زیادی که در سواحل این بندر وجود داشت نام آن را بندر کامارااو یا گامارایو یعنی بندر خرچنگ گذاشتند. نام متداول بعدی یعنی گامبرون به احتمال زیاد از لغت پرتغالی گامارائو اقتباس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه