اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951109227696385

با آغاز دهه فجر محقق می‌شود

اضافه شدن 15 دستگاه اتوبوس به ناوگان بندرعباس

کد: 13951109227696385

https://goo.gl/0Td0OP

، بندر عباس , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری بندرعباس از اضافه شدن 15 دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خبر داد.

اضافه شدن 15 دستگاه اتوبوس به ناوگان بندرعباس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، امید کاردانی با اعلام این مطلب از اضافه شدن 15 دستگاه اتوبوس بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در راستای بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل شهری برای خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان توسط کارکنان پرتلاش این سازمان در حال انجام است.

وی افزود: با رفع مشکلات تعمیرگاه، نسبت به تعمیر اتوبوس‌ها برای به حداقل رساندن اتوبوس‌های خراب و تقویت ناوگان تلاش می‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: تعداد 15 دستگاه اتوبوس در نیمه دوم سال 95 بازسازی و به ناوگان اتوبوسرانی بندرعباس اضافه خواهد شد.

کاردانی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده این اتوبوس‌ها بالغ بر 3 میلیارد ریال است، ادامه داد: این بازسازی شامل موتور، گیربکس، شیشه‌ها، فن و تهویه کولر، کف اتوبوس و روشنایی آن، دودزدایی و غیره، مطابق با استانداردهای خودروسازان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه توسعه خدمات‌رسانی به مردم از مهمترین اولویت‌های شهرداری بندرعباس و سازمان اتوبوسرانی است، افزود: با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر در آینده با ورود دیگر اتوبوس‌های بازسازی شده و همچنین اجرای سامانه پرسرعت اتوبوس تندرو BRT شاهد افزایش تعداد اتوبوس‌ها، کاهش زمان انتظار مسافر، کاهش بار ترافیکی در سطح شهر و خروج اتوبوس‌های فرسوده خواهیم بود.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری بندرعباس

تا قبل ازقرن چهارم هجری در حوالی بندرعباس فعلی بندر و روستای کوچکی بنام سورو وجود داشت. در سال 1514 پرتغالی ها این دهکده کوچک را برای پیاده شدن و بارگیری اجناس از خشکی انتخاب کردند. به‌دلیل خرچنگ زیادی که در سواحل این بندر وجود داشت نام آن را بندر کامارااو یا گامارایو یعنی بندر خرچنگ گذاشتند. نام متداول بعدی یعنی گامبرون به احتمال زیاد از لغت پرتغالی گامارائو اقتباس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه