اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181316385

شهردار بندرعباس:

خلاء وجود کوهستان پارک در بندرعباس احساس می شد

کد: 13950823181316385

https://goo.gl/ovompM

، بندر عباس , (اخبار رسمی): شهردار بندرعباس به همراه معاونین و جمعی از مدیران شهرداری از روند اجرایی پروژه کوهستان پارک پنجعلی بازدید کرد و از نزدیک جزئیات این پروژه را بررسی کرد.

خلاء وجود کوهستان پارک در بندرعباس احساس می شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی زاده در حاشیه این بازدید اظهار کرد: پروژه کوهستان پارک بندرعباس یکی از اقدامات مهم شهرداری بندرعباس طی سال های اخیر است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس در نظر دارد امکانات و تفریحات سالم جدید را در شهر ایجاد کند، افزود: خلاء وجود یک فضای تفریحی سالم و دور از محیط شهری احساس می شد که در این ارتباط با توجه به پیشینه این منطقه و جایگاهی که از دیرباز در بین مردم بندرعباس داشته و در نظر گرفتن شرایط محیطی و طبیعی این منطقه، تصمیم به احداث این مجموعه گرفته شد.

امینی زاده بیان کرد: این پروژه نیز مانند بسیاری دیگر از پروژه های جاری شهرداری بندرعباس با شرایط ویژه و امکانات داخلی شهرداری انجام شده که نوع  مدیریت آن به سبک اقتصاد مقاومتی است.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکمیل بخش های مختلف کوهستان پارک بندرعباس، این پروژه تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد و مردم بندرعباس بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با اظهار این که خلاء وجود یک کوهستان پارک و فضای تفرجگاهی برای شهروندان در بندرعباس احساس می شد، بیان کرد: 2 و نیم کیلومتر مسیر پیاده روی، پیست دوچرخه سواری، جاده دسترسی، برکه و آبگیر، کاشت نهال های بومی و غیره، جزو اقداماتی است که شهرداری بندرعباس برای احداث فاز نخست این مجموعه انجام داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری بندرعباس

تا قبل ازقرن چهارم هجری در حوالی بندرعباس فعلی بندر و روستای کوچکی بنام سورو وجود داشت. در سال 1514 پرتغالی ها این دهکده کوچک را برای پیاده شدن و بارگیری اجناس از خشکی انتخاب کردند. به‌دلیل خرچنگ زیادی که در سواحل این بندر وجود داشت نام آن را بندر کامارااو یا گامارایو یعنی بندر خرچنگ گذاشتند. نام متداول بعدی یعنی گامبرون به احتمال زیاد از لغت پرتغالی گامارائو اقتباس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه