اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726161165990

نصب 15هزار پارکومتر درپایتخت

کد: 13950726161165990

https://goo.gl/znZ3EU

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب 15هزار دستگاه پارکومتر به منظور ساماندهی پارک حاشیه ای در پایتخت خبر داد .

نصب 15هزار پارکومتر؛به زودی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران ، مازیار حسینی با اشاره به اینکه برابر قانون وظیفه ما تنها ایجاد زیرساخت و ساماندهی فضای پارک حاشیه ای است و درآمد حاصله از پارک خودروها به حساب خزانه دولت واریز می شود، گفت: در حال حاضر 30هزار فضای پارک حاشیه ای در پایتخت وجود دارد که تاکنون نیمی از آن به سیستم و دستگاه های کنترل مکانیزه مجهز شده اند.

به گفته وی در حال حاضر در محدوده مرکزی شهر، فضاهای پارک حاشیه ای توسط دستگاه ها مکانیزه ( PAY AND DISPLAY ) تحت کنترل و مدیریت است که این دستگاه فقط از طریق کارت بلیت های الکترونیک یا همان کارت شهروندی کار ‌می‌کنند.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: نصب 15هزار پارکومتر دیگر نیز در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است که به زودی عملیاتی خواهد شد .

وی با بیان اینکه با نصب پارکومترهای مذکور پارکبان ها از چرخه کنترل پارک حاشیه ای خارج می شوند، اظهارکرد: با تجهیز فضاهای پارک حاشیه ای به پارکومتر، تمامی فضای پارک حاشیه ای هوشمند کنترل می شود. در عین حال که وظیفه شهرداری تهران ایجاد زیرساخت بوده و پس از نصب سیستم های هوشمند پارک حاشیه ای نظارت بر حسن استفاده از این دستگاه ها بر عهده پلیس راهور است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه