اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163616414

موسسه حقوقی ثبت آلفا ارائه می دهد

ارائه خدمات حقوقی با وبسایت اینترنتی

کد: 13950728163616414

https://goo.gl/TRzGek

، تهران , (اخبار رسمی): سایت اینترنتی موسسه حقوقی ثبت آلفا در جهت تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از تیر ماه سال 1395 رونمایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

زمانی برای تغییر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه حقوقی ثبت آلفا، علیرضا میرزایی مدیر عامل این مجموعه حقوقی خبر از رونمایی سایت اینترنتی این مجموعه به منظور تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از تیر ماه سال 1395 داد.

 وبسایت این شرکت فعال در امور حقوقی و ثبتی از تاریخ1395/4/5 فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی هم اکنون با آدرس http://registeracompany.co/ در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

در این وبسایت بخش‌های ثبت شرکت و ثبت برند قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل مشاوره تعیین نام در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

 مدیرعامل موسسه حقوقی ثبت آلفا ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و فعالان اقتصادی و کارآفرینان کشور و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این رونمایی، اظهار داشت: موسسه حقوقی و ثبتی آلفا به منظور گسترش و تسهیل فضای کسب و کار در سطح کشور برای اولین بار در نوع خود اقدام به ترکیب خدمات حقوقی ثبت شرکت با خدمات حسابداری و مالیاتی نموده است که امیدوار است مورد توجه و استقبال فعالان اقتصادی در سطح کشور قرار گیرد

وی همچنین  همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال ارائه خدمات به شعب و نمایندگی های شرکت های خارجی هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت آلفا

موسسه حقوقی ثبت آلفا ارائه دهنده خدمات حرفه ای به شرکتها و کارآفرینان (اشخاص حقوقی و حقیقی) در ارتباط با ثبت شرکت ، ثبت برند ، کارت بازرگانی ، کد اقتصادی ، رتبه بندی ، خدمات حسابداری و مشاوره مالیاتی می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن کادری مجرب از وکلای پایه یک و حسابداران خبره که بیش از 15 سال تجربه در زمینه های حقوقی و مالی دارند، اقدام به ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی کرده است. ما از هنگامی که اولین گام ها را برای شروع کسب و کار خود بر می دارید در کنار شما خواهیم بود و تجربه خود را از انتخاب نام و ثبت شرکت تا ایجاد برند و استقرار یک سیستم مالی و اداری کارآمد، در اختیار شما قرار می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان