اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802165965567

رییس کمیته پیشکسوتان:

12 وزنه بردار به المپیک اعزام می شوند

کد: 13950802165965567

https://goo.gl/bROuJD

، تهران , (اخبار رسمی): شیخ الاسلامی رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری معتقد است؛ برای حضور در بازی های المپیک پیشکسوتان در سال 2017 به میزبانی نیوزیلند با 12 وزنه بردار راهی این مسابقات می شویم.

12 وزنه بردار به المپیک اعزام می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ علیرضا شیخ الاسلامی رییس کمیته پیشکسوتان در خصوص مسابقات جهانی پیشکسوتان آلمان تصریح کرد: مسابقات جهانی در آلمان با کیفیت بسیار بالا برگزار شد بطوریکه رکوردهای نفر اول مسابقات سال قبل در حد نفرات چهارم یا پنجم امسال بود.
وی در خصوص اعزام تیم پیشکسوتان کشورمان به مسابقات جهانی تاکید کرد: تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان کشورمان با ترکیبی ناقص به آلمان رفت. قبل اعزام تیم پیشکسوتان، سفارت آلمان به 10 وزنه بردار اصلی تیم  ویزا نداد تا تیم ما برای کسب امتیاز تیمی فقط 3 وزنه بردار داشته باشد برهمین اساس نتوانستیم به مقام دلخواه دست یابیم. با بروز این مسائل تیم ما با دو مدال طلا و یک نقره در جایگاه دوازدهمی قرار گرفت. در صورتی که روسیه با6 مدال طلا و 1 مدال نقره قهرمان شد. آلمان 6 مدال طلا و 1 مدال برنز دوم و فرانسه با5 مدال طلا و 1 مدال برنز سوم شد.
شیخ الاسلامی در ادامه اظهار داشت: اگر این اتفاقات برای تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان رخ نمی داد ما می توانستیم با حضور تمامی قهرمانان و مدعیان عنوان دار خود که به مسابقات اعزام نشدند با 7 مدال طلا به مقام قهرمانی دست یابیم.
رییس کمیته پیشکسوتان در خصوص مبارزه با دوپینگ اضافه کرد: اعضای برگزاری مسابقات پیشکسوتان جهان در آلمان، بابت مبارزه جدی فدراسیون وزنه برداری ایران با دوپینگ بسیار تشکر و قدردانی کرد. تمامی تیم پیشکسوتان 3هفته قبل از اعزام به آلمان تست دوپینگ دادند. این نشان از مبارزه جدی ایران با دوپینگ است و همیشه تیمی سالم اعزام مسابقات می شود.
شیخ الاسلامی از مربیان تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان تشکر کرد و گفت: محمد نصیری سرمربی، حمید سنگی و جابر قلندری مربیان تیم ملی پیشکسوتان برای این تیم، زحمات زیادی را متحمل شدند. تیمی یکدست و خوب که تمرینات را انجام می دادند و رکوردهای بهتری زدند.همچنین از مسعود نوری دبیر فدراسیون و سایر اعضای تیم ملی پیشکسوتان تشکر می کنم.
رییس کمیته پیشکسوتان در خصوص برنامه ریزی برای حضور در بازی های المپیک پیشکسوتان بیان کرد: برای حضور در المپیک پیشکسوتان که سال 2017 به میزبانی نیوزیلند برگزار می شود سعی داریم یک تیم قدرتمند را راهی این دوره از بازی های المپیک پیشکسوتان بکنیم .بدین ترتیب که 20 وزنه بردار از مسابقات انتخابی به اردوی تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.
شیخ الاسلامی اضافه کرد: هر ماه 4 روز اردو آماده سازی برای پیشکسوتان تشکیل می دهیم. برای ارزیابی نفرات تیم ملی رکوردگیری داریم که 8 نفر خط خواهند خورد و 12 وزنه بردار برای حضور در بازی های المپیک انتخاب می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش