اجرای «طرح سراج» در محلات پایتخت کلید خورد

کد: 13950802166156015

https://goo.gl/jfBBAe

، تهران , (اخبار رسمی): بازدید و نظارت ستادی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از سرای محلات مناطق 22گانه در قالب "طرح سراج" با حضور مدیر کل سلامت شهرداری به صورت همه جانبه و فراگیر در منطقه 11 کلید خورد.

اجرای «طرح سراج» در محلات پایتخت کلید خورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سمانه زمانی مدیرکل سلامت شهرداری تهران در پی اجرای این طرح، پس از برگزاری جلسه توجیهی با حضور مدیران ارشد، معاونین، شهرداران نواحی و مدیران محلات از  برخی محلات منطقه 11  بازدید کرد.
این بازدید در راستای ایجاد تعامل سازنده با تمامی نهادهای مردمی به ویژه شورایاری ها، هیات امنا و مدیران محلات و با هدف بهره گیری از ظرفیت های موجود و تقویت رویکرد محله محوری در طرح سراج (سرای محله ، اقدام جهادی) اجرا شد.
سمانه زمانی مدیرکل سلامت شهرداری تهران در بازدید از  سرای محله عباسی، منیریه و امیریه، ضمن گفتگو با دبیر شورایاری مسوولین خانه ها و مدیران محله  مسایل و مشکلات سراهای این سه محله را  بررسی نمود و در ادامه عزت الله فاضلی معاون اداره کل سلامت  از سرای محله  فروزش و قلمستان بازدید به عمل آورد.
طی بازدید از سراهای محلات این منطقه مواردی چون زیرساخت ها و فضای کالبدی سرای محله، ساختار مدیریت محله، ماموریت ها و وظایف مدیریت محله، تعهدات شهرداری منطقه و ناحیه، برنامه ها و شرایط سخت افزاری و نرم افزاری و عملکرد خانه های 11گانه مستقر در محلات مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
با اجرای طرح سراج، تمامی محلات منطقه 11 طی روزهای آینده مورد بازدید قرار خواهند گرفت.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه