اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167790042

رکوردزنی برای برداشت از میدان گازی مشترک با قطر

کد: 13950803167790042

https://goo.gl/68VBQV

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ایزایکو سازمان گسترش نوسازی ایران ثبت رکود62 روز دسترسی به میدان گاز فاز 18Bرا رقم زد .

رکوردزنی برای برداشت از میدان گازی مشترک با قطر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روباط عمومی سازمان گسترش و نوسازی  صنایع ایران ، رکود قبلی دسترسی به میدان گازی نیز در دست ایزایکو بود که پنج ماه ده روز ثبت شده بود ورکود شرکت های خارجی در این زمینه شش ماه بیست روز توسط شرکت شل ثبت شده است.

منصور معظمی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل  ایدرو با اشاره به توان داخلی در صنایع نفت گاز گفت این حرکت حاصل اطمینان وزارت نفت به پیمانکاران ایرانی است و متخصصان داخلی شرکت ایزایکو اثبات کردند برای احقاق حق جمهوری اسلامی از میدانهای گازی مشترک رکورد های جهانی را نیز در می نوردند .

رضاییان اصل مدیرعامل ایزایکو نیز این موفقیت را حاصل حمایت و مدیریت ایدرو دانست و گفت وقتی هدایت صحیح و مدیریت استراتژیک بر مجموعه های صنعتی انجام شود قطعا متخصصان و تکنسین های داخلی به خوبی فعالیت می کنند وحاصل کار آنها قابل رقابت و حتی بی همتا در بین شرکتهای بین المللی خواهد شد.

گفتنی است انتقال سکوی نفتی فاز 18بی در تاریخًً3تیر امسال توسط ایزایکو انجام شد و بعد طی 400 کیلومتر راه دریایی با استقرار در میدان گازی مشترک بعد 62 دو روز امروز ساعت16:55 به گاز رسید و مشعل آن با گاز سهم ایران عزیز روشن شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید