اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167800042

با حمایت سازمان گسترش و حضور صاحبنظران داخلی و خارجی برگزار می شود

اعلام جزئیات دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

کد: 13950803167800042

https://goo.gl/F3jxlX

، تهران , (اخبار رسمی): محمدعلی محمدی رئیس کنفرانس توسعه منابع انسانی با اشاره به چالش های منابع انسانی در کشور اظهار داشت: یکی از ارکان سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی، توسعه منابع انسانی است بنابراین متولیان این حوزه رسالت مهمی بر عهده دارند و افتخاری است که این سازمان برگزار کننده کنفرانس است.

اعلام جزئیات دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، وی افزود: جایگاه انسان در زنجیره ارزش آفرینی در سازمان ها روز به روز با اهمیت تر می شود و اکنون رکن اساسی این زنجیره است بنابراین هرقدر انسان ها توسعه یافته تر باشند، پایداری توسعه بیشتر خواهد بود.

رییس کنفرانس توسعه منابع انسانی یادآور شد: واقعیت این است که واحدهای سازمانی بیشتر درگیر مسایل اداری هستند تا توسعه انسان ها؛ در حالی که یکی از معیارهای صحت و کارایی یک مدیر، تعداد افرادی است که تحت مدیریت او توسعه یافته اند.

محمدی خاطر نشان کرد: بنا داریم کنفرانس توسعه منابع انسانی، بستری برای داد و ستد اندیشه در سطح ملی و انشاالله در سطح بین المللی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: سال هاست نرخ رشد بهره وری نیروی انسانی در کشور به حد کفایت نیست در عین حال که در سنجش جهانی اقتصاد، از شاخص های اساسی محسوب می شود.

محمدی افزود: نرخ رشد بهره وری نیروی انسانی باید سه درصد در سال و نرخ رشد بهره وری کل عوامل تولید سه و نیم درصد باشد و طبق سند چشم انداز ایران در افق 1404، بناست یک سوم رشد اقتصادی کشور از محل رشد بهره وری حاصل شود؛ یعنی دو و نیم درصد از هشت درصد رشد اقتصاد باید از طریق بهره وری نیروی انسانی تامین گردد و بی تردید نقش مدیران منابع انسانی در تحقق این اهداف، کلیدی تر از دیگران است.

رییس کنفرانس توسعه منابع انسانی، مدیریت منابع انسانی را وظیفه هر مدیری عنوان کرد و اظهار داشت: در کشور ما، توسعه مدیران منابع انسانی و تجهیز آن ها به دانش روز و تجارب بین المللی باید در کنار تقویت بعد منابع انسانی در مدیریت اتفاق افتد چرا که باید با سازمان های دانش بنیان کار کنند.

وی یادآور شد: ماموریت سازمان مدیریت صنعتی، توسعه مدیران در کشور است و سازمان با همکاری انجمن مدیریت منابع انسانی و حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای دوازدهمین سال متوالی این کنفرانس را با هدف تبادل اندیشه و تجربیات مدیران منابع انسانی برگزار می کند.

در این نشست همچنین، مهندس بذلی رییس شورای راهبری کنفرانس به بیان تاریخچه کنفرانس و تشریح برنامه های مصوب پرداخت.

وی حرفه ای گرایی، تبادل تجارب برتر در حوزه بنگاه ها، گسترش نشر و دانش و تجلیل از برترین های حوزه منابع انسانی را از برنامه های کنفرانس ذکر کرد.

رییس شورای راهبری کنفرانس با برشمردن آثار و پیامدهای برگزاری دوره های قبل، رشد مقالات علمی، حضور صاحب نظران و نخبگان ایرانی درسطح کشور و در سطح بین المللی در حوزه منابع انسانی و ایجاد رشته های دانشگاهی را از آثار کنفرانس دانست.

شیخ دبیر علمی کنفرانس نیز با بیان این مطلب که صنعت، دانشگاه و دولت در این کنفرانس حاضر هستند، این کنفرانس را نماد همکاری سه جانبه آنان دانست و خاطر نشان کرد که صاحب نظرانی از اروپا و آسیای شرقی تجارب خود را در کنفرانس ارائه خواهند کرد.

یادآور می شود که دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی 23 و 24 آبان ماه با موضوع "آینده مدیریت منابع انسانی در ایران" در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد و ساختمان شماره دو سازمان مدیریت صنعتی برگزار خوهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش