اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168456444

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اراک خبر داد

راه اندازی شبکه تلگرام خرید و فروش تاکسی در اراک

کد: 13950804168456444

https://goo.gl/YJubc8

، اراک , (اخبار رسمی): پس از اینکه با استقبال متقاضیان از راه‌اندازی واحد خرید و فروش و نقل و انتقالات در این سازمان مواجه شدیم سعی بر آن شد تا اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های مجازی نیز صورت پذیرد که در نهایت شبکه تلگرام خرید و فروش تاکسی طراحی و راه‌اندازی شد.

راه اندازی شبکه تلگرام خرید و فروش تاکسی در اراک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اراک رضا علینقی‌پور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در این خصوص گفت: خرید و فروش و نقل و انتقال تاکسی همیشه بین متقاضیان صورت می‌پذیرفته که قبلا با مراجعه به بنگاه و یا به صورت غیرقانونی این کار صورت می‌پذیرفت که اعتراض و نارضایتی متقاضیان را به همراه داشت، طی تصمیماتی که اخیرا اتخاذ گردیده، مقرر شده که به منظور جلوگیری از خرید و فروش غیرقانونی تاکسی، واحد خرید و فروش و نقل و انتقالات در این سازمان راه‌اندازی گردد و متقاضیان با مراجعه به این واحد اقدامات لازمه را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: پس از اینکه با استقبال متقاضیان از راه‌اندازی این واحد در این سازمان مواجه شدیم سعی بر آن شد تا اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های مجازی نیز صورت پذیرد که در نهایت شبکه تلگرام خرید و فروش تاکسی به نشانی: https//telegram.me/taxiforoshi­_bot طراحی و راه اندازی شد.

علینقی‌پور در خاتمه در خصوص دیگر امکانات این شبکه تلگرامی تصریح کرد: متقاضیان با عضویت در این شبکه می‌توانند از امکانات موجود در این ربات تلگرامی مانند مرخصی آنلاین تاکسی، رسیدگی به شکایات مردمی، سایت سازمان تاکسیرانی، انواع تاکسی‌های موجود جهت فروش و مدارک لازم برای تشکیل پرونده اطلاع یافته و بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اراک

شهرستان اراک در جنوب غربی استان تهران و در فاصله 288 کیلومتری آن قرار دارد و مرکز استان مرکزی محسوب می‌شود. این شهر از شمال به شهرستان ساوه، از شمال غربی به همدان و از غرب به شهرستان ملایر، خمین و الیگودرز و از شرق به محلات و از شمال شرقی به تفرش و آشتیان محدود است. مساحت اراک 7178/98 کیلومتر مربع و یا 24/4 درصد کل مساحت استان را شامل می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه