اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171146444

در بوستان شهدای گمنام اراک صورت می گیرد

ایجاد باغچه‌های گل با الهام از نمای سنتی

کد: 13950808171146444

https://goo.gl/hFjEi1

، اراک , (اخبار رسمی): به منظور افزایش زیبایی بصری فضای سبز شهری و ایجاد حریم در محافظت از فضای گل‌کاری شده معابر، طرح ایجاد نمای زیبای چوبی به صورت آزمایشی در بوستان بزرگ شهدای گمنام اراک اجرا شد.

ایجاد باغچه‌های گل با الهام از نمای سنتی در اراک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اراک ، ناصر عسگری مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اراک در این خصوص اظهار داشت: به منظور افزایش زیبایی بصری فضای سبز شهری و ایجاد حریم در محافظت از فضای گل‌کاری شده معابر، طرح ایجاد نمای زیبای چوبی به صورت آزمایشی در بوستان بزرگ شهدای گمنام اجرا گردید.

وی افزود: امروزه نقش و اهمیت فضاهای باز و سبز و طراحی آن در محیط‌زیست و کیفیت زندگی شهری به طور چشمگیری رو به افزایش می‌باشد به همین جهت، در اکثر کشورها، فضای باز و سبز جزء لاینفک تصمیمات برنامه‌ریزی به شمار می‌آیند و توجه به زیبایی فضاهای سبز و نوع حفاظت از گونه‌های گیاهی دارای اهمیت بسیار می‌باشد.

عسگری ادامه داد: بوستان شهدای گمنام یکی از بزرگترین و پر ترددترین بوستان‌های سطح شهر می‌باشد که به منظور رفاه حال همشهریان اقدامات زیادی در حوزه بهسازی سیستم روشنایی، آبیاری و مبلمان پارکی در این بوستان انجام شده و در جدیدترین اقدام باغچه‌هایی با دکور چوبی و با الهام از نمای سنتی در این بوستان اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها در پایان خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین کارکردهای فضای سبز توجه به زیبایی بصری فضای سبز و حفاظت از گونه‌های مختلف آن در سطح شهر است و سازمان پارک‌ها و فضای سبز در این زمینه از ابتدای سال جاری اقدامات زیادی را انجام داده که می‌توان به ساخت تندیس‌های چوبی در سطح شهر و ساماندهی باغچه‌های شهری و استفاده از گونه‌های زیبا در فضای سبز ایجاد باغچه‌های زیبا با دکور چوبی در بلوار ورزش و همچنین در جدیدترین اقدام باغچه‌های گل زیبا در بوستان شهدای گمنام اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اراک

شهرستان اراک در جنوب غربی استان تهران و در فاصله 288 کیلومتری آن قرار دارد و مرکز استان مرکزی محسوب می‌شود. این شهر از شمال به شهرستان ساوه، از شمال غربی به همدان و از غرب به شهرستان ملایر، خمین و الیگودرز و از شرق به محلات و از شمال شرقی به تفرش و آشتیان محدود است. مساحت اراک 7178/98 کیلومتر مربع و یا 24/4 درصد کل مساحت استان را شامل می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه