اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171136444

برگزاری همایش پدافند سایبری در فرهنگسرای شهر اراک

کد: 13950808171136444

https://goo.gl/FEU5VU

، اراک , (اخبار رسمی): همایش پدافند سایبری با مشارکت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی در فرهنگسرای شهر برگزارشد.

برگزاری همایش پدافند سایبری در فرهنگسرای شهر اراک

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اراک، در ابتدای این همایش و پس از قرائت قرآن کریم و طنین سرود جمهوری اسلامی، کلیپ ویژه ایام سوگواری حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) پخش شد. سپس مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن عرض خیرمقدم به حضار؛ در خصوص اهداف همایش سخنانی بیان نمود. در ادامه سردار قاسمی معاون پدافند غیرعامل کشور با توجه به ضرورت تقویت ارتش سایبری در دوران جنگ نرم از اهمیت این موضوع مطالبی بیان نمود.

در ادامه همایش و پس از سخنان مدیرعامل شرکت پردیس دو کارگاه تخصصی در ارتباط با بدافزار استاکس نت و مرکز عملیات امنیت soc با حضور مدرسین کاربلد برگزار گردید.

در همین راستا مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ضمن تاکید بر اهمیت به روز شدن و تقویت قوای سایبری کشور افزود: پس از برگزاری همایش موفق آشنایی با تهدیدات نوین در حوزه سایبری در سال گذشته این همایش نیز حاوی مطالب جامع و مفید برای ذهن مخاطبین بود.

وی در همین راستا از تلاش‌های اداره کل پدافند غیرعامل استانداری تقدیر و تشکر نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اراک

شهرستان اراک در جنوب غربی استان تهران و در فاصله 288 کیلومتری آن قرار دارد و مرکز استان مرکزی محسوب می‌شود. این شهر از شمال به شهرستان ساوه، از شمال غربی به همدان و از غرب به شهرستان ملایر، خمین و الیگودرز و از شرق به محلات و از شمال شرقی به تفرش و آشتیان محدود است. مساحت اراک 7178/98 کیلومتر مربع و یا 24/4 درصد کل مساحت استان را شامل می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه