اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174166444

جهت رفاه حال اراکی شهروندان اجرا شد

راه اندازی ایستگاه دوچرخه سواری در آرامستان اراک

کد: 13950811174166444

https://goo.gl/jIHNA1

، اراک , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان آرامستان شهرداری اراک از راه اندازی ایستگاه دوچرخه سواری در آرامستان اراک جهت رفاه حال شهروندان خبر داد.

راه اندازی ایستگاه دوچرخه سواری در آرامستان اراک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اراک،محمد جعفرپور مدیر عامل سازمان آرامستان شهرداری اراک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از آنجا که سازمان آرامستان در روز های منتهی به آخر هفته شاهد مراجعه حجم بسیاری از شهروندان جهت زیارت اهل قبور می باشد و این امر باعث ایجاد ترافیک در محوطه سازمان می شود، لذا جهت رفاه حال شهرندان مقرر شد که سازمان نسبت به راه اندازی ایستگاه دوچرخه سواری اقدام نماید تا شهروندان کمتر از وسایل نقلیه خود که باعث ایجاد ترافیک در سازمان می شود استفاده کنند.

وی خاطر نشان ساخت: با پیشنهاد سازمان مبنی بر احداث ایستگاه دوچرخه سورای طی رایزنی با شخصی خیری به نام آقای بوالحسنی که ایشان هم از این موضوع استقبال نمودند، 15 دستگاه دوچرخه رایگان توسط ایشان به سازمان واگذار گردید.
مدیر عامل سازمان آرامستان خاطر نشان ساخت: راه اندازی ایستگاه دوچرخه سواری در محوطه سازمان که استفاده از دوچرخه های آن رایگان می باشد با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است و این گامی جهت ارائه خدمات حداکثری و کسب رضایت آشهروندان می باشد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اراک

شهرستان اراک در جنوب غربی استان تهران و در فاصله 288 کیلومتری آن قرار دارد و مرکز استان مرکزی محسوب می‌شود. این شهر از شمال به شهرستان ساوه، از شمال غربی به همدان و از غرب به شهرستان ملایر، خمین و الیگودرز و از شرق به محلات و از شمال شرقی به تفرش و آشتیان محدود است. مساحت اراک 7178/98 کیلومتر مربع و یا 24/4 درصد کل مساحت استان را شامل می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه