اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804169275638

برخورد هدفمند با واحدهای صنفی در سطح عرضه

کد: 13950804169275638

https://goo.gl/AaWUPK

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی در جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه از برخورد هدفمند با واحدهای صنفی خبر داد .

برخورد هدفمند با واحدهای صنفی در سطح عرضه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هشتمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه کمیسیون استان خراسان رضوی با حضور محمد ابراهیم افشاری دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ، مدیران و نمایندگان دستگاههای عضو و اتاق بازرگانی اتاق اصناف و بازرسی اصناف در محل ساختمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.
 در این جلسه ابتدا نمایندگان دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه نحوه تشدید مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه و واحدهای صنفی عمده و خرده فروش با هدف حمایت از تولیدات داخلی بیان کردند.
در ادامه جلسه افشاری دبیر کمیسیون استان، در خصوص مکاتبات واصله از ستاد مرکزی در خصوص چگونگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه، توضیحاتی ارائه کرد و ضمن تأکید بر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در استان و برخورد شایسته و اساسی با باندهای سازمان یافته و حرفه ای با شناسایی محل های دپو و انبارهای نگهداری کالاهای قاچاق، گفت: مبارزه و برخورد با قاچاق کالا در سطح عرضه با استفاده از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های ذی‌ربط از گذشته وجود داشته است.
وی با توجه به مطالب مطرح شده در جراید و رسانه های گروهی در روزهای گذشته، افزود: برخورد با واحدهای صنفی در سطح عرضه باید با برنامه ریزی ، هدفمند و عالمانه انجام شود و از ایجاد هر گونه التهاب در بازار جلوگیری و فضا برای قاچاقچیان حرفه ای و افراد سود جو نا امن شود.
دبیر کمیسیون استان تشکیل نشست‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی ویژه به اعضای هیئت مدیره اتحادیه ها، عمده فروشان و فروشندگی کالاهای هدف با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه را ضروری دانست و افزود: اتاق اصناف در هماهنگی با اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و با همکاری اتحادیه ها در اولین فرصت نسبت به برگزاری این نشست ها اقدام کند.
افشاری در پایان جلسه از دستگاه‌های کاشف و اتاق اصناف خواست مشکلات و موانع موجود در مبارزه با قاچاق در سطح عرضه را به منظور انجام هماهنگی های لازم و پیگیری موضوع با فوریت به دبیرخانه کمیسیون استان منعکس نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]