اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169916385

جاذبه رنگ‌ها در فضای سبز بندرعباس

700 هزار نشاء گل پاییزی در بندرعباس کاشته می‌شود

کد: 13950805169916385

https://goo.gl/LYwAOM

، بندر عباس , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس از کاشت بیش از 700 هزار نشاء گل‌های پاییزی خبر داد.

700 هزار نشاء گل پاییزی در بندرعباس کاشته می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مصطفی خادم با اعلام این خبر اظهار کرد: در فصل پاییز سال جاری بیش از 700 هزار نشاء از انواع اطلسی، آهار، جعفری، کوکب کوهی، رعنا زیبا و ختمی فصلی در خزانه نهالستان کاشته شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات انتقال نشاء به گلدان‌های بزرگتر این تعداد بوته گل در حال انجام است، گفت: این اقدام در راستای ایجاد زیبایی هر چه بیشتر بلوارها و بوستان‌های شهر بندرعباس صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس تصریح کرد: کاشت انبوه این گونه‌ها با توجه به برخورداری از مقاومت و سازگاری لازم در شرایط خاک و آب و هوای بندرعباس در فصل پاییز یک اقدام کارشناسی شده برای تغییر در چهره شهر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری بندرعباس

تا قبل ازقرن چهارم هجری در حوالی بندرعباس فعلی بندر و روستای کوچکی بنام سورو وجود داشت. در سال 1514 پرتغالی ها این دهکده کوچک را برای پیاده شدن و بارگیری اجناس از خشکی انتخاب کردند. به‌دلیل خرچنگ زیادی که در سواحل این بندر وجود داشت نام آن را بندر کامارااو یا گامارایو یعنی بندر خرچنگ گذاشتند. نام متداول بعدی یعنی گامبرون به احتمال زیاد از لغت پرتغالی گامارائو اقتباس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست