اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808170845833

محک نیازمند همراهی داوطلبان همکاری است

کد: 13950808170845833

https://goo.gl/xBlsA8

، تهران , (اخبار رسمی): مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک در زمینه‌های طراحی گرافیک، عکاسی و امور اداری نیازمند بهره‌مندی از همراهی نیروهای داوطلب است.

محک نیازمند همراهی داوطلبان همکاری است

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه محک،از متقاضیانی که سن آنها بالای 18 سال است و  شرایط فعالیت داوطلبانه  را دارند و می‌توانند در یکی از روزهای هفته از شنبه تا چهارشنبه در دفتر اصلی محک در دارآباد حضور یابند، دعوت می‌شود،برایفعالیت در بخش¬های مختلف این سازمان از 8 تا 12آبان ماه با شماره تلفن 23501232 از ساعت 10 الی 15 تماس بگیرند.

داوطلبان از ابتدای فعالیت محک همواره یکی از بنیادی‌ترین گروه‌های همراه کودکان مبتلا به سرطان بودند که با اهدای وقت، دانش و مهارت ارزشمند خود تحقق حمایت‌ها را ممکن ساخته‌اند. با عضویت در گروه داوطلبان می توانید به جمع خانواده بزرگ محک بپیوندید.

شرایط عضویت در گروه داوطلبان موسسه ی محک :
شرایط عضویت در گروه داوطلبین موسسه ی محک بسیار ساده است. اولین شرط ، داشتن ِ سن  18 سال تمام است. شرط دوم ، رعایت و التزام به قوانین جمهوری اسلامی ایران است. این رعایت و التزام ، در پوشش و رفتار داوطلبین در موسسه ی محک نمود پیدا می کند. داوطلبین موسسه باید حتما به جز روزهای پنج شنبه و جمعه ، در دیگر روزهای هفته و در ساعات اداری ( از ساعت 8 تا 16:30 ) وقت جهت کار داوطلبانه در موسسه داشته باشند. دلیل این امر این است که داوطلبین موسسه – لااقل در سه ماه اول فعالیتشان – در کنار یکی از نیروهای موظف موسسه فعالیت می کنند و  روزهای پنج شنبه و جمعه ، روز کاری بخش خیریه ی موسسه به حساب نمی آید. کسانی که خود یا یکی از نزدیکانشان از بیماری سرطان رنج می برند ، قبل از آغاز کار داوطلبانه در موسسه ، بهتر است با بخش روان شناسی موسسه در این باره مشورت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان