اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172990042

از سوی شرکتهای معتبر اروپایی اعلام شد

اعلام آمادگی سرمایه گذاری مشترک اروپایی ها در نفت

کد: 13950809172990042

https://goo.gl/zZJ8mx

، تهران , (اخبار رسمی): معاون توسعه سرمایه گذاریهای صنعتی ایدرو از استقبال شرکت های معتبر اروپایی برای همکاری و مشارکت در پروژه های داخلی خبر داد.

اعلام آمادگی سرمایه گذاری مشترک اروپایی ها در نفت

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، فرداد دلیری معاون سرمایه گذاری های صنعتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که برای شرکت در نمایشگاه فراساحلی هلند به آمستردام سفر کرده بود، اظهار داشت: سازمان گسترش امسال از طریق دو شرکت تابعه اش یعنی ایزوایکو و آی پی ام آی در نمایشگاه فراساحلی هلند که بزرگترین نمایشگاه های معروف در سطح اروپاست شرکت کرده است. وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای معرفی سازمان گسترش و شرکتهای تابعه اش بوده ،‌ افزود این نمایشگاه مجال خوبی برای یافتن شرکای مناسب درزمینه های مهندسی، اجرایی و مدیریت و همچنین تأمین منابع مالی برای پروژه های در دست اقدام ایدرو می باشد.

 دلیری گفت با توجه به اینکه سازمان گسترش درصدد است در حوزه اکتشاف و بهره برداری از میادین نفت و گاز، فعالیت جدید را آغاز کند، حضور در این نمایشگاه و آشنایی مان با شرکتهای معتبر اروپایی و شرکت های هلندی و سایر شرکت ها، فرصت مغتنمی بوده  که می تواند به مشارکت های مختلفی در حوزه مهندسی و تأمین سایر نیازهای مورد نیاز پروژه مثل ارتقای     بهره وری میادین نفت و گاز بیانجامد.

معاون توسعه سرمایه گذاری های صنعتی افزود: در این زمینه در برگزاری همایش و نمایشگاه مذاکرات مت عدی از جمله با شرکت های نفتی معتبر، شرکت های سازنده تجهیزات، شرکت های اجرایی و نیز شرکت های دست اندرکار  بهره برداری از میادین نفتی و گاز صورت گرفته و با دستاوردهای جدید این شرکت ها آشنا شدیم.

وی با اشاره به اینکه کنفرانس های متعددی در جوار این نمایشگاه برگزار شد افزود: از جمله در کنفرانس به وسیله شرکت های ایرانی و همچنین سازمان گسترش برگزار شد که سخنرانی هایی برای مدعوین از شرکت های هلندی و شرکت های اروپایی انجام گرفت که طی آن ضمن معرفی توانایی های کشور از جمله ظرفیت ها و توانمندی های سازمان گسترش و شرکت های تحت پوشش آن در اجرای پروژه های بزرگ نفت و گاز، نسبت به دعوت از  شرکت های معتبر بین المللی برای سرمایه گذاری در ایران و مشارکت در پروژه های کشور با همکاری شرکت های داخلی اقدام شد و همچنین معرفی قوانین کشور از جمله قانون حداکثر استفاده از توان داخلی صورت گرفت و همچنین بحث اقتصاد مقاومتی و چگونگی مشارکت این شرکت ها برای اجرای این برنامه ها ، شرح داده شد.

دلیری در پایان گفت: در این مذاکرات پروژه های بالقوه کشور نیز معرفی شد که انشاءالله بتوانیم با برخی از شرکت های معتبر، مشارکت هایی را برای پیشبرد پروژه های داخل داشته باشیم. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته