اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173425990

بازدید نخست وزیر بلژیک از مرکز کنترل ترافیک تهران

کد: 13950810173425990

https://goo.gl/gtQ5NP

، تهران , (اخبار رسمی): نخست وزیر بلژیک به همراه هئیت بلندپایه از مرکز کنترل ترافیک تهران بازدید و در جریان عملکرد این مرکز قرار گرفتند.

بازدید نخست وزیر بلژیک از مرکز کنترل ترافیک تهران

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران، در دیدار نخست وزیر و سفیر بلژیک ضمن تحسین مدیریت ترافیک تهران و تمجید از سیستم های هوشمند پیشرفته‌ای که به منظور کنترل ترافیک در این شهر در نظر گرفته شده از نزدیک نحوه ی مدیریت ترافیک شهر تهران را مشاهده کردند.
سرور مدیر مرکز کنترل ترافیک تهران در این بازدید به تشریح سیستم های هوشمند مدیریت ترافیک شهر تهران پرداخت و در رابطه با تکنولوژی پیشرفته و فنآوری‌های به کار رفته در این مرکز از سوی مدیریت شهری تهران توضیحاتی را ارائه دادند، همچنین سیستم های حمل و نقل عمومی شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این بازدید که عصر دیروز انجام شد علاوه بر نخست وزیر بلژیک، سفیر این کشور و هیئت هشت نفری به همراه نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در مرکز کنترل ترافیک حضور یافتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه