این هفته به پایان می رسد

توسعه حسینیه و مرمت حوض خانه مداحان ایران

کد: 13950810173466015

https://goo.gl/5u9ker

، تهران , (اخبار رسمی): فعالیت‌های مربوط به توسعه حسینیه و مرمت حوض خانه مداحان ایران ظرف چند روز آینده به اتمام می رسد.

توسعه حسینیه و مرمت حوض خانه مداحان ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علیرضا جعفری مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران دبا بیان این خبر گفت: در توسعه حسینیه مبانی نظری و تخصصی مربوط به الحاق و توسعه در بنای تاریخی به دقت رعایت شده است  زیرا با توجه به ثبت ملی این بنای تاریخی،اقدامات مربوطه براساس اصول و مبانی نظری مرمت صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در مرمت حوض این بنا تمام نکات و دستورالعمل ابلاغی شهرداری تهران در ساخت حوض، از جمله استفاده از لامپ 12 ولت به جای لامپ 220 ولت  رعایت شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در راستای استفاده بهینه از آب درون حوض، اقدامات فنی صورت گرفته تا آب در زمان تعویض برای آبیاری چمنها و درختان اطراف مورد استفاده قرار گیرد.

عمارت فخرالدوله یکی از عمارت های تاریخی مربوط به دوره قاجار است که در تاریخ 26 آبان 1378 با شمارهٔ ثبت 2492 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.این عمارت که در خیابان بهارستان واقع شده پس از بازسازی از سوی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران به عنوان خانه مداحان اهل بیت(ع) مورد استفاده قرار می گیرد.

در این دیدار که مصطفی خرسندی، ذاکر اهل البیت(ع) و مدیر عامل خانه مداحان اهل بیت (ع) ضمن تقدیر و تشکر از مهندس علیرضا جعفری، به برگزاری کلاس‌های آموزشی مداحی در این مکان اشاره کرد و گفت: کلاس‌های آموزش مداحی برای تمامی علاقه‌مندان به مداحی از جمله بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف برگزار می‌شود.

وی به ضرورت تقویت فنون قرائت و درک مفاهیم  قرآنی برای اعضای خانه مداحان اهل بیت(ع)اشاره کرد و گفت: آشنایی مداحان با آیات و مفاهیم قرآنی در حیطه کاری آنان بسیار ارزشمند است، به همین دلیل آموزش مفاهیم و مضامین قرآن کریم در اولویت برنامه های خانه مداحان قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه