اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174006385

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بندرعباس:

اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های بندرعباس ساماندهی می شود

کد: 13950811174006385

https://goo.gl/qOF7nI

، بندر عباس , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری بندرعباس از اجرایی شدن طرح ساماندهی اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها در این شر داد.

اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های بندرعباس ساماندهی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، امید کاردانی با اعلام این خبر گفت: طرح ساماندهی اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های شهری از 15 آبان با همکاری پلیس راهور در سطح شهر بندرعباس اجرایی می‌شود.

وی افزود: تمامی اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌هایی که در خطوط شهری تردد می‌کنند باید به صورت ساماندهی شده فعالیت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهردرای بندرعباس خاطرنشان کرد: فعالیت این وسایل نقلیه عمومی باید زیر نظر سازمان اتوبوسرانی شهر و حومه بندرعباس باشد و حتماً پروانه بهره‌برداری از خطوط درون شهری بندرعباس را داشته باشند.

کاردانی تأکید کرد: در صورت عدم اخذ مجوزات لازم، با دارندگان این وسایل نقلیه از سوی پلیس راهور برخورد می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر و حومه بندرعباس با تأکید بر اینکه تمام اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌هایی که در سطح شهر بندرعباس فعالیت می‌کنند اعم از اتوبوس‌های شهری که قراردادشان با سازمان اتوبوسرانی به اتمام رسیده و همچنین اتوبوس‌هایی که از خارج شهر به داخل شهر تردد می‌کنند و ایاب و ذهاب کارکنان شرکت‌های غرب شهر را بر عهده دارند و حتی مینی‌بوس‌هایی که سرویس‌دهی مدارس را انجام می‌دهند و در خطوط شهر بندرعباس تردد دارند، باید ساماندهی و شناسنامه‌دار شوند.

وی تصریح کرد: دارندگان اتوبوس و مینی‌بوس در شهر بندرعباس جهت تردد در سطح شهر می‌توانند با همراه داشتن مدارک ماشین و گواهینامه به سازمان اتوبوسرانی مراجعه کنند تا مشمول برخورد با پلیس راهور و جرایم قانونی نشوند.

کاردانی افزود: رانندگان اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها در ازای پرداخت عوارضات مربوطه، برچسب عوارض سالیانه که سازمان اتوبوسرانی تهیه کرده را بر روی درب وسیله نقلیه خود نصب می‌کنند.

وی در ادامه هدف از اجرای طرح ساماندهی اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های درون و حومه شهر بندرعباس را برنامه‌ریزی و کنترل بهتر جهت ساماندهی اتوبوس‌ها و خطوط معرفی کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر و حومه بندرعباس خاطر نشان کرد: اجرای این طرح برای اولین بار در هرمزگان و بعد از شهرهای بزرگ تهران، شیراز، اصفهان، مشهد صورت می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری بندرعباس

تا قبل ازقرن چهارم هجری در حوالی بندرعباس فعلی بندر و روستای کوچکی بنام سورو وجود داشت. در سال 1514 پرتغالی ها این دهکده کوچک را برای پیاده شدن و بارگیری اجناس از خشکی انتخاب کردند. به‌دلیل خرچنگ زیادی که در سواحل این بندر وجود داشت نام آن را بندر کامارااو یا گامارایو یعنی بندر خرچنگ گذاشتند. نام متداول بعدی یعنی گامبرون به احتمال زیاد از لغت پرتغالی گامارائو اقتباس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه