ایجاد کمیته محرومین و رسیدگی به بانوان سرپرست

کد: 13950811174216015

https://goo.gl/dA5kiS

، تهران , (اخبار رسمی): چهل و پنجمین جلسه شورای مشاوران امور بانوان با حضور مدیر ستاد توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار، مدیرعامل مجتمع بانوان مدیر شهرداری تهران، مدیر دفتر شهردار در امور بانوان ،مشاور شهردار در امور بانوان منطقه و مشاورین بانوان شهرداران مناطق بیست و دو گانه برگزار شد.

فعال سازی کمیته محرومین و رسیدگی به بانوان سرپرست خانوار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی عمومی شهرداری تهران، در چهل و پنجمین جلسه شورای مشاوران ،هم اندیشی لازم جهت پیشبرد سیاست های مدیریت شهری در حوزه امور بانوان انجام شد.

نرگس معدنی پور، شهردار منطقه13  در این جلسه به اهمیت جایگاه و نقش مشاوران  امور بانوان در مناطق اشاره کرد و حضور آنها را در مناطق منشا خیر و برکت دانست و  بر احصای مسائل و مشکلات حوزه بانوان در مناطق تاکید کرد.

شهردار منطقه 13 در بخشی دیگر از صحبت هایش  با اشاره به اقدامات صورت گرفته  برای بانوان سرپرست خانوار تاکید کرد علاوه بر فرهنگ سازی آموزش و  اشتغال این افراد ، از ظرفیت ها  نیز جهت گسترش و پیشبرد امور بهره گیری شود.

وی اقدامات انجام شده در تشکیل کمیته محرومین را ارزشمند  توصیف کرد و گفت: لازم است با هم افزائی لازم و مطرح کردن مسائل و مشکلات  محرومین در این نشست ها ، اقدامات لازم برای تامین مایحتاج آنان  صورت بگیرد.

در این جلسه فهیمه فیروز فر ،مدیر ستاد توانمند سازی زنان نیز ضمن تشکر از رویکرد مثبت شهردار منطقه، خوستار آن شد اقدامات مشاوران و مدیران امور بانوان در مناطق 22 گانه به بانوان سرپرست خانوار، فقط برای دریافت خدمات حمایتی و مالی نباشد و مهم ترین گام برای توانمندسازی آنان ایجاد زمینه های اشتغال است.

در این جلسه همچنین گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه بهبود وضعیت زنان در منطقه و خدمات رسانی به آنان ارائه شد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه