رونمایی از مجموعه کتابهای آموزشی حوزه کودک

کد: 13950811174226015

https://goo.gl/KE2LPv

، تهران , (اخبار رسمی): در دومین هم اندیشی مدیران محلات 354 گانه پایتخت ضمن تقدیر از 6 مدیر محله تلاشگر و موفق شهر تهران، از مجموعه کتابهای آموزشی حوزه کودک برای بهره مندی در سراهای محلات رونمایی شد.

رونمایی از مجموعه کتابهای آموزشی حوزه کودک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دومین هم اندیشی مدیران محلات 354 گانه پایتخت با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، قائم مقام و مدیران کل ستادی حوزه معاونت، معاونین اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه شهر تهران، رییس و کارکنان ستاد مدیریت محله، روسای سازمان های حوزه معاونت اجتماعی و مدیران محلات 354 گانه محلات در ایوان شمس برگزار شد.

مجتبی عبدالهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علیرضا شریفی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران، و سیدمرتضی موسوی رییس دبیرخانه ستادساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران به سخنرانی پرداختند.

در این نشست ضمن تبیین رویکرد و نگاه معاونت اجتماعی به سراهای محلات، بر لزوم مشارکت جدی مدیران محلات برای برنامه های پیش رو چون اربعین حسینی، 13 آبان و اجرای طرح های جدید حوزه فرهنگی تاکید شد.

در بخش پایانی مراسم از 6 مدیر محله تلاشگر و موفق شهر تهران با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل به عمل آمد.

همچنین از 9 کتاب آموزشی حوزه کودک ویژه خانه های آموزش شهروندی سرای محلات مناطق 22 گانه رونمایی شد.

از عناوین این کتب می توان به پرورش روحیه و رفتار عاطفی، پرورش مهارت های ذهنی، پرورش مهارت های جسمی و حرکتی، پرورش صفات اخلاقی و رفتارهای اجتماعی مبتنی بر ارزش های اسلامی، پرورش ذوق هنری و زیبایی، پرورش حس دینی و علایق مذهبی، پرورش هویت ملی، ارتقای سطح ایمنی و بهداشت و آشنایی با محیط زیست و علاقه و انس با طبیعت اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب