اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175105990

فرمانده بسیج معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهرا ن خبر داد

نصب 1452 تابلوی جدید شمارشگر در جاده نجف _ کربلا

کد: 13950812175105990

https://goo.gl/52vm2d

، تهران , (اخبار رسمی): فرمانده بسیج معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب 1452 تابلوی جدید شمارشگر موسوم به «شماره عمود بین راه» در جاده 82 کیلومتری نجف _ کربلا خبر داد .

نصب 1452 تابلوی جدید شمارشگر در جاده نجف _ کربلا

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمد بنی حسن افزود: تابلوهای راهنمای جاده نجف ـ کربلا به عنوان آسمانی ترین مسیر این کره خاکی، گام به گام و موکب به موکب، مورد استفاده زائران ایرانی و سایر کشورهای مسلمان قرار می گیرد که با پای پیاده خود را به حرم حضرت سیدالشهداء(ع) می رسانند.

وی با اعلام این که تابلوهای جدید بر روی تیرهای روشنایی و با فواصل تقریباً 50 متر از یکدیگر نشانه گذاری شده اند، تأکید کرد: تابلوهای قدیمی جاده نجف ـ کربلا به مرور زمان فرسوده شده بودند و رؤیت آنها به ویژه هنگام تاریکی هوا مشکل شده بود که در حرکتی خودجوش و در آستانه اربعین حسینی نوسازی شدند.
فرمانده بسیج معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان با تأکید بر این که علاوه بر این نسبت به نصب تصاویر 3 هزار شهید مدافع حرم از شهدای کشورمان و ملیت های مختلف در جاده نجف ـ کربلا نیز از سوی این مرکز اقدام شد،       خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف تجلیل از دلاورمردی های شهدای مدافع حرم برای مبارزه گروهک های تروریستی و تکفیری و حامیان آنها صورت پذیرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه