اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175466479

مقایسه پراید و کویید

خودرویی که حریف پراید نشد

کد: 13950812175466479

https://goo.gl/VftGV9

، تهران , (اخبار رسمی): خودروی کوئید از محصولات رنو با قیمت تقریبی 31 میلیون تومانی به خیابان های ایران می آید اما بخش بزرگ و پرمشتری بازار خودرو کشور یعنی بازه خریداران دارای توان 20 تا 30 میلیون تومان، از حضور محصولات جدید خارجی محروم خواهد ماند.

خودرویی که حریف پراید نشد

ازآنجاکه رنو به احتمال زیاد کوئید را در ایران خودرو یا به‌صورت مستقل تولید خواهد کرد، این موضوع می‌تواند در آینده، معادلات بازار خودرو کشور را تغییر دهد.

به گزارش اخباررسمی به نقل از  حساب‌من، خودروی کوئید از محصولات رنو با قیمت تقریبی 31 میلیون تومانی به خیابان های ایران می آید اما بخش بزرگ و پرمشتری بازار خودرو کشور یعنی بازه خریداران دارای توان 20 تا 30 میلیون تومان، از حضور محصولات جدید خارجی محروم خواهد ماند.

ورود کوئید به ایران، همراه با زمزمه هایی از تولید این محصول به عنوان ساخت مشترک رنو با ایران‌خودرو یا به صورت مستقل مطرح شده است که این موضوع در آینده می تواند معادلات بازار خودرو را تغییر دهد.

بنابر این گزارش، تیبا محصول ارزان قیمت سایپا نیز رفته رفته جایگزین پراید می شود و بنابراین انتظار می‌رود در دو سال آینده رقابتی نسبتا نزدیک میان تیبا و کوئید (به‌عبارت بهتر، ایران خودرو و سایپا) شکل گیرد ؛ با این حال ظن و گمان ها بیشتر به سمت رقابت پراید و کوئید بود اما با قیمتی که برای این محصول رنو در نظر گرفته شده، می توان گفت که همچنان پراید در جایگاه خودرویی بدون رقیب در بازار ایران، نگه خواهد داشت. پراید در حال حاضر ارزان‌ترین خودرو کشور به شمار می‌رود و از نظر قیمتی، هیچ رقیبی را به خود نمی‌بیند و از همین رو مشتریان خود را حفظ خواهد کرد.

این در حالی است که مشتریان انتظار داشتند با لغو تحریم ها، محصول با کیفیت‌تری (در همان حول و حوش قیمتی) جایگزین پراید شود. اگرچه کوئید می‌توانست این رویای مشتریان ایرانی را تعبیر کند، اما با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای آن، این اتفاق رخ نخواهد داد تا پراید همچنان اقتصادی‌ترین محصول بازار خودرو کشور باقی بماند. هرچند رنویی‌ها از قیمت 31 میلیون تومانی کوئید می‌گویند، با این حال تجربه نشان داده معمولا پیش‌بینی‌های قیمتی در خودروسازی ایران درست از آب در نمی‌آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حساب من

مهمترین مطالب ارائه شده در وبسایت حساب من آدرس سایت رسمی بانک ، شعب، نرخ سود ، اخبار اختصاصی ، اینترنت بانک، تلفنبانک، ایمیل بانک، موبایل بانک، اس ام اس بانک، کارت های بانکی، دستگاههای خودپرداز ، pos ، تسهیلات بانکی و وام ، معرفی انواع حساب ها و خدمات ارزی ، خدمات چک و حوالجات ،صادرات و واردات ، آموزش مطالب بانکی ، تحلیل مسائل روز اقتصادی و مقالات علمی ، آموزش بورس و آمار و نمودارهای آنلاین بورس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید