اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970213293956479

تفاوت ریتارگتینگ و ریمارکتینگ چیست؟

کد: 13970213293956479

https://goo.gl/35Ct2M

، تهران , (اخبار رسمی): تاثیر بازاریابی هوشمند در کسب‌و‌کار چیست؟ تفاوت ریتارگتینگ و ریمارکتینگ چیست؟

ریتارگتینگ چیست؟
تفاوت ریتارگتینگ و ریمارکتینگ چیست؟

یکی از تکنیک هوشمندانه پیاده‌سازی ریتارگتینگ یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از کد تخفیف و ارائه محصولات مشابهی که کاربر قبلا در سایت مشاهده کرده در بنرهای هوشمند است

همانطور که می‌دانید در تجارت آنلاین و قیف بازاریابی جذب سرنخ از کاربر، تبدیل به مشتری کردن و در ادامه تبدیل به کاربر وفادار کردن بسیار پرهزینه و گران‌بها است. یکی از روش‌های پر ارزش در بهینه‌سازی قیف بازاریابی، ریتارگتینگ است که طی آن کاربرانی که از سایت دیدن کرده‌اند هنگام بازدید از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دیگر مجددا تبلیغ شما را مشاهده و به استفاده از سرویس دعوت می‌شوند.

یکی از تکنیک‌های هوشمندانه پیاده‌سازی ریتارگتینگ یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از کد تخفیف و ارائه محصولات مشابهی که کاربر قبلا در سایت شما مشاهده کرده در بنرهای هوشمند است. همانطور که متوجه شدید در این تکنیک مثل گذشته یک تبلیغ به همگان نمایش داده نمی‌شود و به هر کاربر تبلیغ اختصاصی و شخصی‌سازی شده نمایش داده می‌شود.طبق یک اصل روانشناسی کاربران پس از ۵بار دیدن یک برند به آن اطمینان می‌کنند و به همین دلیل شرکت‌ها با استفاده از ریتارگتینگ سعی در ارائه مجدد تبلیغ به کاربر قدیمی دارند زیرا شانس تبدیل به مشتری شدن در این حالت بسیار بیشتر است و در نتیجه نرخ بازگشت سرمایه نسبت به هزینه شما افزایش می‌یابد.

از جمله سرویس‌های خارجی ریتارکتینگ می‌توان به Adroll و Vizury اشاره کرد.

تفاوت ریتارگتینگ و ریمارکتینگ چیست؟

یک سرویس ریتارگتینگ، بانک اطلاعاتی از کوکی کاربران مشاهده کننده سرویس جمع‌آوری می‌کند تا در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دیگر، تبلیغات را برای آن دسته از کاربران به نمایش درآورد اما سرویس ریمارکتینگ با جمع آوری اطلاعات کاملی از کاربران از قبیل بازدید، سبد خرید، جنسیت، اطلاعات پروفایل و… به یک مدیر بازاریابی دیجیتال در بازاریابی مجدد و هدفمند کمک می‌کند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حساب من

مهمترین مطالب ارائه شده در وبسایت حساب من آدرس سایت رسمی بانک ، شعب، نرخ سود ، اخبار اختصاصی ، اینترنت بانک، تلفنبانک، ایمیل بانک، موبایل بانک، اس ام اس بانک، کارت های بانکی، دستگاههای خودپرداز ، pos ، تسهیلات بانکی و وام ، معرفی انواع حساب ها و خدمات ارزی ، خدمات چک و حوالجات ،صادرات و واردات ، آموزش مطالب بانکی ، تحلیل مسائل روز اقتصادی و مقالات علمی ، آموزش بورس و آمار و نمودارهای آنلاین بورس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]