اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950918197136479

مهم‌ترین و سودمندترین شیوه‌های مدیریتی رهبران موفق چیست

5 ویژگی یک مدیر موفق

کد: 13950918197136479

https://goo.gl/Ti8bPu

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه نقش مدیریت در موفقیت هر کسب و کار و شرکتی به خوبی مشخص شده و وجود یک مدیر موفق، شایسته و لایق سبب بازدهی بالای کارمندان و در نتیجه موفقیت شرکت خواهد شد.

5 ویژگی یک مدیر موفق

به گزارش اخبار رسمی به نقل روابط عمومی حساب من، امروزه نقش مدیریت در موفقیت هر کسب و کار و شرکتی به خوبی مشخص شده است.

وجود یک مدیر موفق، شایسته و لایق سبب بازدهی بالای کارمندان و در نتیجه موفقیت شرکت خواهد شد به‌همین سبب بسیاری از شرکت ها و موسسات بزرگ، از افرادی دارای تحصیلات مرتبط و سابقه کاری مفید برای سمت مدیر استفاده می‌کنند اما چه عواملی سبب موفقیت مدیران می‌شود.

بسیاری از کارشناسان حوزه مدیریت و همچنین مدیران کارآزموده و موفق تجربیات خود را در اختیار مدیران تازه کار قرار می‌دهند. پنج مورد از مهم‌ترین و سودمندترین شیوه‌های مدیریتی رهبران موفق به شرح زیر است.

از ایده‌های کارمندان و زیر دستان خود استفاده کنید زیرا هر انسانی سرشار از ایده‌های بدیع است ؛ این هنر یک مدیر است که شنوای ایده‌های کارمندان باشد و از آن‌ها به بهترین نحو ممکن بهره ببرد.
دستور ندهید، همه انسان‌ها دارای عزت نفس هستند و تقریبا هیچ شخصی تمایل ندارد به او دستور داده شود ؛ می‌توانید خواسته‌های خود را به شکلی دوستانه‌تر و با استفاده از کلماتی مانند لطفا بیان کنید تا کارمندانتان نیز دلسوزانه‌تر وظایف خود را انجام دهند.
در دسترس باشید، بسیاری از کارمندان برای چند دقیقه صحبت با دیر خود مجبورد هفت خوان رستم را پشت سر بگذارند  به خاطر داشته باشید کارمندان بزرگترین سرمایه های شما هستند ؛ چگونه می‌توانید بدون برقراری ارتباط با آنان، رهبر خوبی برای تیم خود باشید.
پشتیبان زیر دستان خود باشید، در شرایطی که از کارمندان خود پشتیبانی نمایید، در برابر اشتباهات آنان بخشنده باشید و برای کمک به مشکلات آنان گامی بردارید، وفاداری کارمندان خود را بدست خواهید آورد ؛ در چنین شرایطی اعضای تیم شما نیز متقابلا تا حد توان خود کارها را به درستی انجام خواهند داد، از شما پشتیبانی خواهند کرد، در شرایطی که فشار کاری افزایش می‌یابد ساعات بیشتری کار خواهند کرد و با یافتن موقعیت شغلی بهتر فورا شما را رها نمی کند.
عذر خواهی کنید، هیچ انسانی بی عیب و بدور از اشتباه نیست ؛ اگر خواهان احترام کارمندان خود هستید، هرگاه به عنوان یک مدیر مرتکب اشتباهی شدید، آن را بپذیرید و از کارمندان خود عذر خواهی نمایید.

تیم تحریریه حساب من آماده انتشار نظرات تکمیلی شما عزیزان در این زمینه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حساب من

مهمترین مطالب ارائه شده در وبسایت حساب من آدرس سایت رسمی بانک ، شعب، نرخ سود ، اخبار اختصاصی ، اینترنت بانک، تلفنبانک، ایمیل بانک، موبایل بانک، اس ام اس بانک، کارت های بانکی، دستگاههای خودپرداز ، pos ، تسهیلات بانکی و وام ، معرفی انواع حساب ها و خدمات ارزی ، خدمات چک و حوالجات ،صادرات و واردات ، آموزش مطالب بانکی ، تحلیل مسائل روز اقتصادی و مقالات علمی ، آموزش بورس و آمار و نمودارهای آنلاین بورس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]