اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970823327926479

آشنایی با موبایل مارکتینگ و تبلیغات موبایلی

کد: 13970823327926479

https://goo.gl/gkWUYv

، تهران , (اخبار رسمی): بحث داغ این روزهای کسب‌وکارهای اینترنتی مبتنی بر اپلیکیشن، مقایسه راه‌های افزایش نصب و اینستال اپلیکیشن است.

آموزش موبایل مارکتینگ
Mobilemarketing

حساب من در این مقاله به اهمیت آشنایی با موبایل مارکتینگ و تبلیغات موبایلی پرداخته است. موضوعی که نباید از آن غافل شد در نظر گرفتن استراتژی مناسب قبل از شروع کمپین‌های تبلیغاتی با هدف نصب و خرید است. کسب‌وکارهای بزرگ به هیچ وجه قبل از برندینگ و افزایش بانک اطلاعاتی مخاطبان اقدام به شروع کمپین‌های فروش و و افزایش نصب نمی‌کنند. همچنین در نظر گرفتن اصول UI و UX امری ابتدایی برای هر محصول آنلاین است و نبود ایراد و مانع در سر راه کاربر در اپلیکیشن را با تست‌های مکرر و استفاده از ابزارهای تست کرش مانند Betabound می‌توان بررسی کرد.

راه‌اندازی یک اپلیکیشن مشکلات فراوانی دارد و گسترش آن بدون در نظر گرفتن مدل درآمدزایی، چرخه مشتری Customer Journey و استراتژی‌های موبایل مارکتینگ و دریافت مشاوره از مشاوران دیجیتال مارکتینگ تنها به هدر رفتن سرمایه و وقت منتهی می‌شود.

به طور مثال مدیر یک اپلیکیشن خبری باید چرخه حرکتی برای کاربر و مشتری خود در نظر بگیرد تا کاربر را جذب و تبدیل به یک کانال تبلیغاتی برای معرفی به دوستان خود بکند. برای نمونه کاربر در گوگل عبارت خبر ورزشی را جستجو می‌کند و وارد لندینگ اختصاصی می‌شود و با پیشنهاد ویژه یعنی ثبت شماره موبایل و دریافت اخبار روزانه مواجه می‌شود. پس از یک هفته که اخبار به صورت اس ام اسی و ام ام اسی ارسال شد لینک نصب اپلیکیشن ارسال می‌شود و پس از نصب نرم افزار، کاربر با ارسال دعوت‌نامه به دوستان در قرعه‌کشی جوایز ویژه شرکت داده خواهد شد و چرخه مشتری اپلیکیشن در فاز اول به پایان می‌رسد.

در بازاریابی سنتی برای معرفی هر محصولی حتی خدمات آنلاین از راه‌هایی مانند بیلبورد، شرکت در رویدادها و نمایشگاه‌ها و انتشار بروشور و کیو آر کد (QR CODE) استفاده می‌شد اما امروزه راه‌های دریافت نصب اپلیکیشن را می‌توان به دو نوع رایگان و هزینه‌بر تقسیم کرد.

عوامل موثر در موفقیت تبلیغات موبایلی

محتوای گیرا:

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در این روش تبلیغاتی باید رعایت شود، تولید محتوای مناسب و تاثیرگذار است که از ویژگی‌های کلی آن می‌توان به داشتن متن سرگرم‌کننده، ارتباط محتوا با گروه هدف، کوتاه بودن جملات و استفاده از کلمات تاثیرگذار، جذابیت بصری و موارد مشابه دیگر اشاره کرد.

شخصی سازی اطلاعات و داده‌ها:

یکی از نکاتی که اشخاص تبلیغ‌کننده باید به آن بسیار توجه داشته باشند در نظر داشتن سن، جنس، مکان و موارد مشابه دیگر به منظور شخصی‌سازی تبلیغات هدفمند خود است.

در نظر گرفتن رفتار مصرف‌کننده:

در موبایل مارکتینگ باید در نظر داشت که تبلیغاتی را تولید کرد که با کمترین توضیحات بیشترین تاثیرگذاری را بر روی مخاطب داشت و جذب کاربر در سه ثانیه باید هدف کارشناس بازاریابی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حساب من

مهمترین مطالب ارائه شده در وبسایت حساب من آدرس سایت رسمی بانک ، شعب، نرخ سود ، اخبار اختصاصی ، اینترنت بانک، تلفنبانک، ایمیل بانک، موبایل بانک، اس ام اس بانک، کارت های بانکی، دستگاههای خودپرداز ، pos ، تسهیلات بانکی و وام ، معرفی انواع حساب ها و خدمات ارزی ، خدمات چک و حوالجات ،صادرات و واردات ، آموزش مطالب بانکی ، تحلیل مسائل روز اقتصادی و مقالات علمی ، آموزش بورس و آمار و نمودارهای آنلاین بورس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی