اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951215241786479

چگونه با ایمیل بازاریابی کنیم

کد: 13951215241786479

https://goo.gl/ug12iG

، تهران , (اخبار رسمی): بازاریابی ایمیلی به دلایلی همچون هزینه پایین، بازگشت سرمایه بالا، هدفمندی بالا، قابلیت شخصی سازی برای کاربران راهبردی‌تر است.

چگونه با ایمیل بازاریابی کنیم؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت حساب من، یکی از مهم‌ترین چالش های هر مسئول دیجیتال مارکتینگ، جذب سرنخ «تلفن، ایمیل ، آدرس و…» از مشتریان بازار هدف و اجرای ایمیل مارکتینگ موفق است و در این راه افزایش تعداد ایمیل‌های بانک ایمیل هدفمند و فعال کسب و کار در کمپین‌های ایمیل مارکتینگ بسیار اهمیت دارد.

بازاریابی ایمیلی به دلایلی همچون هزینه پایین، بازگشت سرمایه بالا، هدفمندی بالا، قابلیت شخصی سازی برای کاربران و ... راهبردی‌تر است.

یکی از راه‌هایی که در آموزش ایمیل مارکتینگ به آن اشاره می‌شود، دریافت ایمیل در ازای اهدای هدایا و یا تخفیف‌های بالا و یا برگزاری مسابقات و بازی‌های آنلاین است.

در ایران عموما از میل چیمپ Mailchimp و میلرلایت Mailerlite برای ایمیل مارکتینگ Email Marketing و خودکارسازی و اتوماسیونی کردن ایمیل ها استفاده می‌شود که بسیاری از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و حتی شبکه‌های اجتماعی از ارسال ایمیل تنها برای معرفی کالاهای جدید و یا شبکه های اجتماعی خود استفاده می‌کنند در صورتیکه در سال  ۲۰۱۷ نیازمند استفاده هوشمندانه‌تری از این ابزار طلایی در کانتنت مارکتینگ، وفادارسازی مشتری، احیای سبد خرید و مشتریان غیرفعال هستیم.

نمونه‌های ایمیل مارکتینگ موفق

در تمامی مباحث آموزش ایمیل مارکتینگ موفق به دسته بندی های دقیق کاربران و ارسال ایمیل‌های مجزا اشاره می‌شود، به‌طور مثال در تصویر فوق، ایمیل محصولات جدید این کمپانی سوییسی تنها برای مشتریان وفادار و با هدف ایجاد فرصت خرید ویژه برای این دسته از کاربران ارسال شد که با استقبال بی‌نظیری مواجه شد.

عنوان، محتوا و نتیجه گیری Call to action و هدایت کاربر در این فرآیند حیاتی است که در مثالی دیگر شرکت‌هایی مثل اوبر uber با پیغامهایی بسیار ساده، پیشنهادات ویژه خود را بصورت خلاصه و مفید در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کسب‌وکارهایی که آیکن و لوگوی جذابی دارند هم معمولا از تصاویر و عناوین حیرت‌آوری در ایمیل‌های خود استفاده می‌کنند.

بنابراین بازاریابی از طریق ایمیل نیازمند تخصص و تفکر بسیاری زیادی است و هدایت مناسب کاربر با توجه به نکات تجربه و تعامل کاربری UI & UX است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حساب من

مهمترین مطالب ارائه شده در وبسایت حساب من آدرس سایت رسمی بانک ، شعب، نرخ سود ، اخبار اختصاصی ، اینترنت بانک، تلفنبانک، ایمیل بانک، موبایل بانک، اس ام اس بانک، کارت های بانکی، دستگاههای خودپرداز ، pos ، تسهیلات بانکی و وام ، معرفی انواع حساب ها و خدمات ارزی ، خدمات چک و حوالجات ،صادرات و واردات ، آموزش مطالب بانکی ، تحلیل مسائل روز اقتصادی و مقالات علمی ، آموزش بورس و آمار و نمودارهای آنلاین بورس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]