آسیب های اجتماعی عزم ملی و حرکت همه جانبه، می طلبد

کد: 13950817178296015

https://goo.gl/YbtuCY

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: حل موضوع آسیب های اجتماعی نیازمند استفاده از ظرفیت های مختلف جامعه است و باید آنها را به کمک طلبید.

آسیب های اجتماعی عزم ملی و حرکت همه جانبه، می طلبد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی با بیان این که حل و فصل موضوع آسیب های اجتماعی عزم ملی و حرکت همه جانبه، می طلبد، گفت: در این حرکت جهادی و عزم ملی هم مردم باید نقش داشته باشند و دستگاه ها و مسئولان مختلف، تا بتوانیم در حوزه آسیب های اجتماعی به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به نشست های اخیر، خاطر نشان کرد: در نشست های مختلف باهیئت های مذهبی به این نتیجه رسیدیم که که از ظرفیت هیئت های مذهبی و حسینیه ها می توان در بحث ناهنجاری ها و آسیب های اطراف شان بهره برد و این هیئت ها می توانند نقش مهمی را در حل آسیب های اجتماعی اطراف خود ایفا کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان این که در بخش محله ها، شورایاری ها و نیز مدیریت محله هم می توانند درموضوع آسیب های اجتماعی نقش ایفا کنند، ادامه داد: چرا که بخش ها مانند خانواده ای هستند که یک بزرگ خانواده و ریش سفید خانواده مشکلات را مطرح و حل می کند به طور مثال یک مدیر در محله می تواند راجع به مشکلات موجود در محله و آسیب ها کمک بسزایی کند و مشکلات موجود در هر محل را شناسایی کند و تا حد توان در راستای رفع آن گام بردارد.

عبدالهی با اعلام این که زمانی که نگاهمان در رابطه با آسیب های اجتماعی نگاه ویژه باشد می توانیم از ظرفیت های مختلف جامعه بدرستی استفاده کنیم، افزود: در همین راستا و با این نگاه نقش مردم را در اداره جامعه و تصمیم گیری های مهم افزایش می دهیم. به طور مثال در این سال های اخیرشهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل شده است و این به این معنا است که مردم را در موضوعات مختلف مشارکت می دهیم و از ظرفیت های مردم در زمینه های مختلف استفاده کنیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه