اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182340042

رئیس کنفرانس توسعه منابع انسانی در دوازدهمین دوره این کنفرانس عنوان کرد

انسجام افقی راز اساسی موفقیت سازمانهای بهره ور

کد: 13950823182340042

https://goo.gl/oAQlzv

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی در مراسم افتتاح همایش دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با اشاره به چالش های مدیریت درباره منابع انسانی گفت : امروز دغدغه همه دنیا بحث منابع انسانی است و تمام نظام مدیریت پیگیر این بحث هستند.

انسجام افقی راز اساسی موفقیت سازمانهای بهره ور

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گسترش و نوسازی صنایع ایران ، محمد علی محمدی ضمن برشمردن چالش های مدیریت منابع انسانی در دنیای امروز گفت : سخت ترین بخش مدیریت منابع انسانی بحث نیروی انسانی است.

رئیس سازمان مدیریت صنعتی گذر از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی ، از فناوری پیشرفته به فناوری فوق مدرن ، از ساختار سلسله مراتبی به ساختار شبکه ای ، از اقتصاد محلی و ملی به اقتصاد جهانی ، از تمرکز گرایی به تمرکز زدایی ، از سرمایه فیزیکی به سرمایه انسانی و دانش را از جمله این چالش های مدیریت منابع انسانی در ذنیای امروز برشمرد و گفت : درخصوص بحث تربیت  نیروی انسانی برای ورود به اقتصاد جهانی فعالیت بایسته ای صورت نپذیرفته است . و اگر نتوانیم شکاف بین وضع موجود و وضع مطلوب را پر کنیم در این زمینه دچار شوک تغییر خواهیم شد.

وی تاکید کرد هر قدر قابلیت های انسانی بیشتر توسعه یابد احتمال کسب نتایج بهتر ، بیشتر امکان پذیر می شود و بهترین راه توسعه انسانها، فرآیند تفویض اختیار و مسوولیت به آنهاست.

رئیس کنفرانس توسعه منابع انسانی تنها انسانهای شایسته سازمان را سرمایه های آن دانست که سازمان به وسیله آنها به پایداری در کسب و کار نائل می شود.

محمدی انسجام افقی را راز اساسی موفقیت سازمانهای بهره ور بر شمرد و گفت : در انسجام افقی باید در 4 سرمایه فیزیکی ، فکری ، اجتماعی و سرمایه عاطفی هم افزایی کنیم و سازمانها و شرکتها به طور همزمان به این موضوع – انسجام افقی – توجه نمایند .

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از فرایند برگزاری دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی اظهار داشت : امسال حدود 321 درصد ( تقریبا 3 برابر ) تعداد مقالات و تجارب دریافتی به دبیرخانه کنفرانس افزایش داشته است که از استقبال ارزشمند صاحب نظران و کارشناسان حوزه منابع انسانی قدردانی می کنیم .

وی افزود امسال 68 درصد از شرکت کنندگان در کنفرانس از بخش خصوصی هستند که پیامدهای مثبت این حمایت را در آینده شاهد خواهیم بود.

محمدی ابراز امیدواری کرد : دستاوردهای این همایش بیش از پیش فرهنگ توجه به منابع انسانی را به دنبال داشته باشد .

روز دوم همایش ( 24 آبان ماه ) با برگزاری کارگاه های تخصصی و نمایشگاه حرفه ای در ساختمان شماره 2 مدیریت صنعتی ادامه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید