اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826184594568

صادرات کره فله آزاد شد

کد: 13950826184594568

https://goo.gl/PojOIb

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی به سازمان توسعه تجارت، ممنوعیت صادرات کره فله (در بسته بندی بیش از 500 گرم) با توجه به برداشته شدن ارز مبادله ای برای واردات ماده این محصول به کشور برداشته شد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران ، ممنوعیت صادرات کره فله بیشتر از 500 گرم با صدور اطلاعیه معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به سازمان توسعه تجارت برداشته شد.

پیش‌ از این با توجه به اینکه برای واردات کره  فله از ارز مبادله‌ای استفاده می‌شد، صادرات این محصول ممنوع شده بود.

با برداشته اختصاص ارز مبادله  برای واردات کره خام(ماده اولیه تولید) به کشور، با اطلاعیه جدید جهاد کشاورزی برای اصلاح این محدودیت  و  متعاقب آن نامه‌نگاری سازمان توسعه تجارت با گمرکات کشور، صادرات کره خام (دربسته بندی بالای پانصد گرمی) آزاد شد.

گفتنی است، تولید کره در کشور منحصر به بسته بندی ماده اولیه از کره وارداتی است و در ایران تنها اقدام به بسته بندی و فرآوری‌های جزئی می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران در راستای اجرای ماده 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه نیز می باشد تشکیل گردیده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]