اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218242834568

جشنواره ملی صنعت سلامت محور برگزار خواهد شد

کد: 13951218242834568

https://goo.gl/p2BjxM

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره ملی صنعت سلامت محور با محوریت ارتقای سطح سلامت تولیدات و خدمات همراه با تکوین، افزایش آگاهی‌های عمومی، بهره‌گیری از امکانات و منابع موجود و با نگرشی جدید در کشور برگزار می‌شود.

جشنواره ملی صنعت سلامت محور برگزار خواهد شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی صنایع روغن نباتی، جشنواره ملی صنعت سلامت محور با محوریت ارتقای سطح سلامت تولیدات و خدمات همراه با تکوین، افزایش آگاهی های عمومی، بهره گیری از امکانات و منابع موجود و با نگرشی جدید در تاریخ 28 فروردین ماه سال 1396 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

بنا به این گزارش این همایش با حمایت و مشایعت وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت، معدن‌و‌تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت ورزش و جوانان و سازمان غذا و دارو و … و با همراهی متولیان امر سلامت، تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان خدمات سلامت محور کشور برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سطح سلامت تولیدات و خدمات همراه با تکوین، افزایش آگاهی‌های عمومی، بهره‌گیری از امکانات و منابع موجود و با نگرشی جدید در کشور عنوان کرده است.

علاقمندان جهت حضور در این جشنواره می‌توانند با تماس 09122006259 تماس حاصل فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران در راستای اجرای ماده 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه نیز می باشد تشکیل گردیده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]