اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951016215154568

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران گزارش داد

آخرین رخداد بازارهای روغن سویا، پالم و لوریک

کد: 13951016215154568

https://goo.gl/4Ik3oB

، تهران , (اخبار رسمی): پس از افزایش قیمت های هفته پایانی نوامبر که برای هفتمین دوره پی در پی قیمت ها را به بالاترین حد در 4 ماه گذشته صعود داد، پیش بینی می شود قیمت فروش آتی ماه ژانویه به 56/10 دلار و در ماه مارس به 64/10 دلار برسد.

آخرین رخداد بازارهای روغن سویا، پالم و لوریک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، برخی منابع موثق تایید کردند که بخشی از دلیل افزایش قیمت‌ها این است که میزان تقاضای خارجی برای سویای امریکا بیشتر از حدی است که پیش بینی شده بود؛ اما این قیمت‌های بالای سویا اقدام نخواهد داشت مگر اینکه وضعیت آب و هوای آمریکای‌جنوبی نامساعد‌تر از حدی شود که پیش بینی شده است. 

همچنین در قیمت روغن پالم با افزایش روبرو بودیم به‌طوریکه در بیست‌وهشتم ماه نوامبر قیمت‌های فروش آتی روغن پالم خام در بورس مالزی (BMD) با افزایش، در قرارداد اول به ۳۰۸۹ رینگیت و در قراردادهای ماه فوریه به قیمت ۳۰۷۷ رینگیت معامله شد.

این بالا‌ترین قیمت در ۹ سال گذشته محسوب می‌شود و احتمالا در طی روزهای آینده شاهد کاهش قیمت‌های روغن پالم خواهیم بود. 

روغن خانواده لوریک و روغن هسته پالم هم در ۲۸ ماه نوامبر با تحویل در آینده نزدیک با قیمت ۱۵۳۰ دلار معامله می‌شد، این بالا‌ترین قیمت این محوصلات در ۵ سال گذشته بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران در راستای اجرای ماده 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه نیز می باشد تشکیل گردیده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]