اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829185765990

اولویت بودجه 96 تهران از نظر عضو کمیسیون شهرسازی شورای شهر

اولویت تهران 96، توسعه مترو و حفظ فضای سبز است

کد: 13950829185765990

https://goo.gl/QCkxsA

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که از نظر شما، اولویت های بودجه شهرداری تهران برای سال 96 چیست؟ گفت: توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه مترو صیانت و حفاظت از باغات محدده و حریم شهر و گسترش فضای سبز شهری، باید در اولویت بودجه سال 96 قرار گیرند.

اولویت تهران 96، توسعه مترو و حفظ فضای سبز است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، علیرضا دبیر افزود: بعد از توسعه مترو و حفظ فضای سبز، ساماندهی سیما و منظر شهری و استفاده بهینه از منابع محدود مالی موجود، از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

نماینده مردم تهران در پارلمان شهری در پایان با تأکید بر این که لایحه بودجه سال 96 در قالب بودجه ریزی قبنی بر عملکرد مصوب و ارائه گزارش های مربوطه به شورای شهر ارائه شود، خاطرنشان کرد: لایحه بودجه سال آینده تا پایان دی ماه برای بررسی و تصویب به شورای شهر تقدیم می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه